Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'Afer BPA'

Familiars dels Cierco pressionen el Govern amb missatges de mòbil

El ministre d’Exteriors va rebre un text on se’l qualificava de mentider i a continuació se l’advertia: “estas en la LLISTA”
El Govern ha posat en coneixement de la fiscalia el contingut d’un seguit de missatges de mòbil que l’entorn dels Cierco va dirigir al cap de Govern, Toni Martí, i al ministre d’Exteriors, Gilbert Saboya, per si els fets són constitutius de delicte, segons fonts properes a la investigació. Ambdós, juntament amb el ministre de Finances, Jordi Cinca, han estat al capdavant de la gestió de la crisi derivada de la intervenció de Banca Privada d’Andorra (BPA) arran d’una nota emesa per la FinCEN (supervisora del Tresor del EUA) el 10 de març de l’any passat. En el dossier que
  • #63 Joel
    (19/10/16 08:26)

  • #62 fede
    (19/10/16 06:56)

    diferències va dir..
    Diferències, no corris tant, no sigui que més endevant t'hagis d'empassar les teves boniques i heròiques paraules. Per si de cas, no posis la mà al foc per ningù. Cal recordar que "No es oro todo lo que reluce".

    Respondre
  • #61 diferències
    (18/10/16 22:30)

    Hi ha persones que són amenaçades i cedeixen: com els màxims responsables de BPA quan van revelar les dades bancaries dels Pujol. I persones que són amenaçades i no cedeixen, com el Govern. Els aue cedeixen ho fan per por i perquè tenen moltes coses a amagar.

    Respondre
  • #60 Bufff
    (18/10/16 19:28)

    Quina situació mes desastrosa tot plegat. Quin espectacle. Us recordo que els diaris es poden legir per Internet a tot el mon

    Respondre
  • #59 és una broma
    (18/10/16 19:14)

    Al·lucino com encara hi ha gent que els defensa! Vull pensar que aquests comentaris els escriuen entre Martí i Cinca tancats en un despatxet amb un tot inclòs donant-se autoànims per no sentir-se ridículs. Si us plau ciutadans, penseu si teniu motius per continuar votant aquesta colla de dropos. Penso que n'hi han de sobres però m'agafa mal de cap cada cop que llegeixo un comentari que els hi dóna ànims... No us en donem!! Dimitiu ja i pareu d'enganyar-nos!!

    Respondre
  • #58 il padrino
    (18/10/16 18:38)

    Què serà el proper? Un cap de cavall entre els llençols?

    Respondre
  • #57 Carmen
    (18/10/16 18:04)

    Durant masses anys els hi han deixat fer de tot. Normal que es pensin que poden anar donant ordres al govern de torn.

    Respondre
  • #56 Tots al carrer !!
    (18/10/16 18:01)

    Aquesta història és pròpia d'un polígon de gent mal viure, és una vergonya tot junt, la classe política i l'econòmica andorrana està pel terra.No m'estranyaria gens que Europa posi fí a tanta tonteria, no es mereixen un altra cosa, que vinguin de fora i els posin en ordre.

    Respondre
  • #55 estevet
    (18/10/16 16:57)

    A l'Alemanya, l'Àngela Merkel tenia el seu mòvil pinxat pels americans. A Andorra, no cal pinxar el del Toni Martí ja que ell mateix divulga el contingut de certs SMS. Potser hauria de ser més prudent a l'hora de donar el seu número.

    Respondre
  • #54 lauredia
    (18/10/16 16:23)

    Au va! Aquesta gent casi es carreguen el país amb el seu banc i ara, a sobre, van amenaçant al personal!

    Respondre
Veure’n més
63
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts