Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sistema financer

Alcobé posa el càrrec a disposició del cap de Govern per l''afer BPA'

El ministre revela que va treballar per a l’entitat bancària com a assessor fins al 2013, quan feia almenys un any i mig que havia pres possessió
El ministre d’Administració Pública, Transports i Telecomunicacions, Jordi Alcobé, va posar ahir el càrrec a disposició del cap de Govern –avui ho farà per carta– per no “molestar” l’activitat de l’executiu, arran de les informacions que publiquen diaris digitals espanyols que el connecten directament amb la relació de l’exconsellera general Meritxell Mateu amb Banca Privada d’Andorra (BPA) i que asseguren que va retirar diners de l’entitat abans de la nota de la FinCEN. “En cap cas vull que aquest soroll mediàtic pugui entorpir l’acció del Govern”, va manifestar ahir a la tarda en una roda de premsa convocada expressament. Un
  • #14 quanta raó
    (17/10/16 09:22)

    Funcionari va dir..
    Doncs sí, és immoral i crec que totes les associacions de funcionaris haurien de negar-se a reunir-se amb aquest personatge! Com els hi ha de donar exemple? Quins valors té? No entenc com no dimiteix i continua, això de la cadira... enganxa molt.

    Respondre
  • #13 Peret
    (14/10/16 14:19)

    Torraaaaaaaaaaa, estàs molt calladet últimament...

    Respondre
  • #12 Sarap
    (14/10/16 13:24)

    Per vergonya. Em sembla bé fer neteja si  hi ha responsabilitats demostrades. Peró no barrejar conceptes. La neteja s ha de fer a tots els nivells. Parlem de incompatilitats etc. etc.

    Respondre
  • #11 Funcionari
    (14/10/16 12:06)

    Com a funcionari convido a tots els representants sindicals de l'administració a que manifestin públicament la seva negativa a reunir-se amb aquest individu, per treballar la nova llei de funció pública. Després de les informacions aparegudes, no és un interlocutor vàlid.

    Respondre
  • #10 A veure
    (14/10/16 10:37)

    A veure si ho entenc,  aquesta persona mentre era ministre compaginava la seva feina publica amb assessoraments a una entitat bancaria privada? I nomes ha posat el carrec a dispoaició? No ha dimitit? Vergonyos... 

    Respondre
  • #9 Al carrer
    (14/10/16 10:13)

    Dimissió del Govern en ple si us plau, tots estan tacats, manca de transparència, secretisme, portes giratòries, espoli d'un Banc solvent i una incorporació a la UE molt sospitosa, sense referémdum i amb moltes llacunes.

    Respondre
  • #8 dimissió
    (14/10/16 09:41)

    Vergonyos, perque no tens la valentia de plegar??? Ets un covard!!!!! DA no val per es!!!! molt cognom i com persones 0!!!!

    Respondre
  • #7 vergonya
    (14/10/16 09:35)

    L'unica paraula que trobo és vergonya. Vergonya dels qui ens están governant i que ells no tenen, simplement.

    Respondre
  • #6 valentia?
    (14/10/16 09:08)

    Sigui valent i dimiteixi! posar el càrrec a disposició és de covards, així és el cap de govern que pren la decisió, que no ho farà pq molt valent no és... Els que hem llegit els correus ens fa vergonya que aquest senyor sigui ministre i a sobre d'Administracions públiques, quin exemple dona als funcionaris que per tenir una segona feina pq no arriben a fi de mes, se'ls fa plegar i se'ls obre un expedient, en canvi ell ho fa Full Time. Dimissió ja i comencem a no tenir vergonya dels càrrecs polítics i a netejar una mica tots aquests aprofitats. I ara el proper pot ser el Sr Missé?

    Respondre
  • #5 ole ole
    (14/10/16 09:07)

    Doncs a fer com la Mateu, a DIMITIR!!!!!! però el que te collon... és el Cina que segueix enganxat a la cadira amb ciment cola!!!!

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts