Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
sistema financer

Vall Banc ha augmentat la plantilla i anuncia futures contractacions

L’entitat ja ha incorporat entre cinc i deu persones i ha comunicat als empleats que en breu hi haurà més treballadors
Vall Banc ha augmentat la plantilla entre cinc i deu persones, segons les fonts del banc consultades, i cada contractació s’ha comunicat a través d’una nota als treballadors del banc. El conseller delegat, Christoph Lieber, va explicar als empleats que no només es preveu mantenir els llocs de treball actuals, sinó que l’objectiu és fer en breu encara més incorporacions en àrees molt específiques.
Les contractacions seran per a llocs concrets on es vol donar un major impuls, entenent que la vocació fonamental de Vall Banc serà la de gestió privada de patrimoni i capitals. Així ho va comentar en una
  • #9 Businees
    (10/10/16 20:02)

    Quina és la notícia? Un banc espoliat, en ple procés de corralito i intervingut per un fons voltor adquireix més treballadors?

    Respondre
  • #8 hilary
    (10/10/16 18:28)

    Si JC Flowers és empresa nordamericana com s´explica que no pugui operar en les bolses mundials.Govern, explica-ho al Poble per que no s´enten de cap manera.Quin tracte secret vau fer ?

    Respondre
  • #7 Espoli
    (10/10/16 18:07)

    Diuen que les mentides només es poden amagar amb altres mentides ... Tirar al carrer centenars de persones, per després dir que es contracten a 5 persones és de jutjat de guàrdia.

    Respondre
  • #6 Harpagon
    (10/10/16 17:05)

    Qui pot confiar en un banc que no pot accedir a Wall Street

    Respondre
  • #5 Publireportatge?
    (10/10/16 15:45)

    Això és una noticia o un publireportatge?

    Respondre
  • #4 Toni
    (10/10/16 15:18)

    Demaneu quans pleguen.....

    Respondre
  • #3 Corneli
    (10/10/16 15:14)

    Molta fullaraca, peró continuem tenint la renda variable de les bolses immobilitzades pel "corralito" Vallbanc

    Respondre
  • #2 marklin2
    (10/10/16 14:50)

    Me .fan falta els meus calers de una conta neta la opinio publica a de sapigue que seguiu sense corresponsals mens autobomvo.

    Respondre
  • #1 Jordi
    (10/10/16 09:24)

    Amb quin sou i amb quines condicions? "Ha incorporat entre cinc i deu persones", Quantes, 5 o 10? perquè no és el mateix. Per què no expliqueu la notícia en la seva totalitat? Què s'ha de comprendre? Que Vallbanc và bé?

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts