Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
sistema financer

Espot esclata pels atacs al Govern

El ministre denuncia que les “calúmnies” estan a l’ordre del dia i que únicament persegueixen desestabilitzar l’executiu
El ministre d’Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot, va esclatar ahir per les “calúmnies” i “difamacions” publicades en un mitjà digital estranger, que assegurava que havia fet retirades d’efectiu de BPA abans de la publicació de la nota de la FinCEN. Després de justificar els moviments, va manifestar que les informacions “no són per fer-me mal a mi, sinó per atacar el Govern, desestabilitzar-lo. Perquè hi ha determinades persones que no accepten que en un moment determinat el Govern d’Andorra va prendre la decisió que va prendre”, en referència a la intervenció de l’entitat bancària. I va afegir que
  • #12 es aixi???
    (08/10/16 19:21)

    no hi ha millor defensa que un bon atac !!!!

    Respondre
  • #11 Josep
    (08/10/16 18:05)

    Un bon reflex d'Andorra, mentre els ministres es compren cotxes Porsche, la majoria de la població ha de fer mans i manigues per arribar a final de mes.

    Respondre
  • #10 Pepi
    (08/10/16 16:08)

    Ningú us assetja perque el que passa és que potser teniu massa merda sota la catifa i aquesta comença a desbordar, i espero que la catifa acabi de ser aixecada del tot. Ens ha quedat clar als mínimament intel.ligents que aquells que doneu lliçons de moral sou els que més aviat hauriieu de callar i filar prim

    Respondre
  • #9 DADADA
    (08/10/16 14:54)

    Des de DA es farà alguna cosa? O es fara lo mateix que amb la Meritxell Mateu? Tancar files? Estarem atents a les notícies que vagin sortint.

    Respondre
  • #8 Joana
    (08/10/16 11:33)

    L'info es poder. Anar de llest no. Crec que s'hauria de demanar la dimissió de DA. Feu les coses ben fetes i ningu dirà res. 

    Respondre
  • #7 Josep
    (08/10/16 11:24)

    Aviam si al Govern n'aprenen de la senyora Mateu. Va fer el que va fer, però quan van sortir les evidències va plegar i no va marejar més la perdiu per no fer més mal al Peís.

    Respondre
  • #6 Assetjat
    (08/10/16 09:51)

    Aquest Govern es el que assetja el pais. Aquest Govern es el que mira pela seus interessos i no pels del pais. Aquest Govern es el que ha de justificar sigui com sigui la intervenció de BPA. Aquest Govern es el que hauria de dimitir i deixar pas algú que miri pel pais!.

    Respondre
  • #5 dand
    (08/10/16 09:45)

    no dubto que el sr ministre sigui integre i bona persona pero les evidencies son les evidencies i en aquest cas molt afortunades no ho son

    Respondre
  • #4 Emili
    (08/10/16 09:36)

    Vergonya...

    Respondre
  • #3 Tot blanc com la neu.
    (08/10/16 09:12)

    Va treure diners? Quin dia? Quin dia els va retornar? Per que no ha dit res fins que s'ha fet públic? Hi ha més gent que ho ha fet?

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts