Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Balanç d'impostos

La plantilla de Tributs creixerà

Les cues dels darrers dies de pagament de l’IRPF han fet que el Govern augmenti en vuit treballadors el personal de l’Agència Tributària
Les cues i la sensació de col·lapse que es va viure a l’Agència Tributària durant els darrers dies hàbils per a la presentació de la declaració de la renda (acabava el 30 de setembre) han comportat que l’executiu hagi començat l’aplicació d’un pla per millorar les mancances. La decisió més important és l’increment de la plantilla de Tributs, amb vuit membres més. Concretament, tres administratius que ja s’han incorporat, tres més que ho faran el 2017 i també l’any vinent entraran dos nous inspectors. Tot això complementat, encara que no tingui incidència directa amb Tributs, amb l’ampliació en cinc persones
  • #13 lluis
    (05/10/16 19:33)

    Pot ser falten funcionaris en certs departaments com tributs i altres. Però, en altres sobren. No seria millor traspassar funcionaris? Amb més internet és sol.lucionaria part del problema.

    Respondre
  • #12 Solucions problemátiques
    (05/10/16 18:52)

    En comptes de trobar solucións, anem incrementant els problemes... El que manca es la qualitat i l'eficacia, i no s'arrecla incrementant el nombre de funcionaris....quí es la "ment" pensant???

    Respondre
  • #11 iluminats de deu el nostre senyor....
    (05/10/16 18:31)

    La plantilla de Tributs creixerà i engreixarem la burocràcia andorrana fins als límits més inimaginables, és l'esport andorrà per excel·lència, premiar la inoperativitat amb més funcionaris inoperatius..... de jutjat de guàrdia, és l'autèntica marca andorrana.

    Respondre
  • #10 Pep
    (05/10/16 17:54)

    Això, això !!! Prou que la gent ha presentat les declaracions. A Andorra tenim molts altres problemes, i molt més greus abans que acusar i dir despropòsits d´una gent que ha fet el que bonament ha pogut per tirar endevant el projecte. Com a primer any de la recaptació de l´IRPF trobo la gestió global prou acurada i correcte.

    Respondre
  • #9 previsio...
    (05/10/16 17:26)

    En comptes de contractar més gent, arregleu el que no funciona perquè es pugui fer la gestió telemàticament i campanyes informant i fent que la gent prengui consciència del llarg periode que hi ha per presentar la declaració i no tan sols els darrers 15 dies. Ah, una reflexió, es pot afagar la declaració amb un segell i despres introduir la informació als ordinadors, no cal que el contribuent estigui al davant mentre es fa tot aixó, aquest procès de la forma descrita seria infinítament més àgil, al final cadascú és responsable de la informació que consigna en la seva declaració.

    Respondre
  • #8 Toni
    (05/10/16 15:38)

    Fa molta rabia pagar sous als funcionaris. Pero no us la fa pagar obres inutils. Carreteres, tunel, rotondes, clouds. Sera que teniu accions de les constructores?

    Respondre
  • #7 realitat
    (05/10/16 15:24)

    Ara ja no cal. Vaja una mala gestió de recursos i pèsima prevenció quan tocava. Un autentic desastre.

    Respondre
  • #6 jordi
    (05/10/16 13:40)

  • #5 Josep M Roig
    (05/10/16 11:51)

    El problema no radica en la quantitat sinó en la qualitat, qui va pivotar el projecte SAP ?, perquè no acaba d'arrencar ? quantes empreses estan treballant per poder habilitar el programa que no aporta les solucions desitjades? Doncs aquesta persona que pivotava el projecte, els "MILLORS (DA)" el promocionen i el fan Secretari d'Estat, deu ser el premi als objectius complerts !! La diferència radica en que al privat aquest senyor haguès marxat a casa perquè el projecte no ha funcionat en canvi amb els Naranjitos s'el promociona perquè continui contractant projectes, a mi s'en fa estrany !!! Potser interessa algú ?

    Respondre
  • #4 Joan C.
    (05/10/16 09:29)

    I fareu alguna cosa envers la gent que, tenint obligació de fer la declaració de l'IRPF, ha passat de tot i no ha fet res? O seguirem pagant sempre els mateixos?

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts