Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Consell General

Meritxell Mateu dimiteix però manté que ha actuat correctament

La demòcrata afirma que no ha fet de ‘lobbista’ per a BPA però que abandona l’escó per no perjudicar ni el país ni els companys de partit
“Ahir el ministre Alcobé va parlar amb el Xavi Montané i, tot i que el Xavi ha mostrat molt interès amb el projecte, segueix mostrant-se contrari a introduir des del grup parlamentari una esmena de rebaixa del tipus de cotització pels assalariats dels hubs de gestió [...]. Tot i amb això, si ho trobeu escaient, hi podria intervenir jo directament i parlar amb el Xavi argumentant que la Cristina, que és amiga meva, m’ho ha comentat. Ja em direu el què”. Aquest és el contingut d’uns dels sis e-mails (amb data d’octubre del 2013) que presumptament va enviar Meritxell Mateu
  • #30 cristian
    (12/10/16 07:33)

    Ara s'entent lo il.logic de la nostra politica.  Lo nefastos, i lo destructius que toda apuesta banda han sigut per Andorra. Vergonya haurien de tindre toots i totes els que no més s'han guanyat la vida xanxullegant, amb diners corruptes d'uns i d'altres. Pena, hem de tenir els que ens hem cregut la comedia.

    Respondre
  • #29 Guillem
    (08/10/16 19:13)

  • #28 Guillem
    (08/10/16 19:07)

  • #27 Cortalà
    (05/10/16 21:33)

    Aquesta és la mateixa que amb aquell Minoves volien ser endollats com a alts funcionaris per tota la cara? Mateu i Minoves: representants  màxims de la crosta que resulta de pensar-s'he intel.ligent i imprescindible

    Respondre
  • #26 Opinió
    (05/10/16 21:03)

    Sra. Mateu, la felicito, mostra honestedat. Ens urgeix una BONA legislació política. Ens urgeix que els nostres polítics treballin, i els de l'oposició encara més,però fent una BONA oposició. A treballar!

    Respondre
  • #25 Vergonya Nacional
    (05/10/16 18:33)

    Si analitzeu els mails que han sortit a la premsa i que han permès destapar la que treballava per alguns lobys de poder. Hi ha la hora dels mails assessoraments desde els despatxos del grup parlamentari que Fort!!! Res a dir s' ha destapat la seva activitat poc lícita la fiscal hauria de actua d'ofici i referent a la executiva de DA ja us podeu amagar a sota la taula...

    Respondre
  • #24 mateixa bara de medir?
    (05/10/16 18:25)

    comparativament crec que es pitjor el affair cinca que no aquest , amb aquesta dimissiò no cal olvidar la resta

    Respondre
  • #23 Justícia
    (05/10/16 16:15)

    Amb això el poble andorrà no té ni per començar, volem justícia amb penes de presó, pagament amb els seus béns i a més amb caràcter retroactiu per a tots els pocavergonyes que han espoliat diners públics.

    Respondre
  • #22 Face
    (05/10/16 15:17)

    Vaya "papelón" ahir el cap de govern, ...., com si no tingues altra feina...

    Respondre
  • #21 etty
    (05/10/16 14:44)

    ..si rectificar és de savis/es , no espero menys de Meritxell Mateu, a qui no tinc cap simpatia però si respecte com a persona.Ens veiem a la pròxima.

    Respondre
Veure’n més
30
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts