Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Èric Jover

“A DA hem demostrat que no ens fa por assumir desgast”

El dirigent demòcrata defensa que el Govern resol dossiers més enllà de BPA i anuncia que hi haurà accions per reformar la sanitat en breu, a COPE Andorra-AD Ràdio.

Considera que hi ha alguna vinculació entre el ‘cas Pujol’ després de la denúncia d’amenaces a BPA que va fer Higini Cierco i entre les pressions d’Espanya i la nota de la FinCEN?
Francament a mi em costa molt de creure i crec que qualsevol ciutadà dubtarà que la FinCEN estigués esperant que sortís o no una nota vinculada a un pantallazo com es va dir en aquell moment del cas Pujol. Pensar
  • #9 Dignitat a debat si us plau.
    (04/10/16 20:05)

    El que passa és que no sabeu el que significa la paraula vergonya i dignitat, és per això que no us fa por assumir el desgast,teníu les esquenes ben amples vosaltres.Polítics com vosaltres mai s'havien vist a Andorra.

    Respondre
  • #8 marc
    (04/10/16 09:10)

    El que hauries de fer es deixar de penjar-te medalletes tipus consell d'Europa i treballar més pel país..

    Respondre
  • #7 dand
    (03/10/16 07:48)

    a qui desgasteu es a la la gran majoria de la gent quant surtiu a la palestra

    Respondre
  • #6 no ens fa por diu!!!
    (02/10/16 23:02)

    no ens fa por .... doncs reformeu l'administraciò com es va prometre!!!

    Respondre
  • #5 Wert
    (02/10/16 22:22)

    poor? El que te hauría de fer pena? Como a Ministre d educació.. Es veure que contrateu un 90% de gent de la Seu a la universitat d Andorra. Pagats amb diners públics d Andorra. Una gran riqueza per al país.

    Respondre
  • #4 Un d'aqui
    (02/10/16 18:07)

    Sr.Ministre.es que ja esteu completament desgastats,esteu engrunats,es la fi dels millors,es la fi de Marti i DA.N'heu fet de massa fortes.

    Respondre
  • #3 Josep
    (02/10/16 16:53)

    Pantallazo? En català li en diem captura de pantalla. Seria bo que un ministre d'educació parlés correctament la llengua del país, però em faig càrrec que seria molt demanar.

    Respondre
  • #2 CR7
    (02/10/16 14:30)

    "Sou els més guapos, els més bons i els més rics" !!!!! Us felicitem!!!!! Us falta humiltat a tots!!!

    Respondre
  • #1 Andorra
    (02/10/16 10:10)

    A nosaltres si que ens heu desgastats ! 

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts