Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Tempesta política

Liberals exigeix la dimissió de Mateu

Socialdemocràcia i Progrés insinua que podria haver aprofitat el càrrec “per canviar lleis en benefici dels que la pagaven”
Liberals d’Andorra (Ld’A) exigeix a la consellera general demòcrata Meritxell Mateu “que plegui immediatament”. “És intolerable que una consellera general a ple temps es dediqui a fer assessoraments i els cobri sense haver-ho comunicat”, va justificar la secretària d’organització de la formació, França Riberaygua.
L’endemà que la consellera liberal Judith Pallarés es mostrés prudent i es limités a demanar “explicacions” a la demòcrata, Riberaygua i el secretari general de Liberals, Amadeu Rossell, van comparèixer ahir per exigir la dimissió. Riberaygua, a més, va qualificar de “cínic que amb la mà dreta carregui contra l’entitat BPA i alabi les actuacions del Govern
  • #18 MARIA
    (28/09/16 21:04)

    Esperem que la CASS li posi una sanció exemplar per haver cobrat en negre i no haver-lo declarat.

    Respondre
  • #17 Responsabilitat política
    (28/09/16 18:43)

    Tot dóna voltes sobre la mateixa qüestió, qui vigila el vigilant? ningú ....? sense una llei de responsabilitat política estem bén fotuts.

    Respondre
  • #16 marklin2
    (28/09/16 18:41)

    Despres es fan estudis de perque la gent no vota .

    Respondre
  • #15 MARIA
    (28/09/16 17:08)

    SI TE UNA MICA DE DIGNITAT QUE PLEGUI I ES DEDIQUI A COLLIR BOLETS. ES PATETIC AQUEST GOVERN.

    Respondre
  • #14 estevet
    (28/09/16 16:30)

    El síndic afirma que "no hi ha incompatibilitat" amb el càrrec de consellera. Aquesta afirmació ho resumeix tot: aquí no ha passat res. Que no ho ha declarat? Culpa de BPA (i en aquestes alçades, no vindrà d'aquí). I de totes maneres, si dimitís -possible- o la fessin fora -bastant improbable-, al dia segûent la tindriem col·locada en una ambaixada. Quins polítics que tenim! Culpa nostra de votar-los elecció rere elecció.

    Respondre
  • #13 Carles
    (28/09/16 13:25)

    No cal que us moleste. Aquesta senyora no plegaria ni te intencions ni la faran plegar. Massa interessos hi ha al partit per aguantar-la i personalment la sra. Consellera no te un altre modus vivendi que continuar maman del Pit de la padrina

    Respondre
  • #12 Felip
    (28/09/16 12:40)

    Aquí no dimitirà ningú, tots ben enganxats a la cadira amb Loctite. i tots els nous que van jurant també. Assessors, Secretaris d'Estat, Funcionaris, Consellers, i un llarg etc... S'ens en riuen de nosaltres, del nostre dia a dia i encara els tornem a votar. Les sigles de DA volen dir Dominem Andorra, i han fet una OPA sobre el peís i tots els poders. Per la gent de DA pagar impostos és de pobres.

    Respondre
  • #11 Indignat
    (28/09/16 12:26)

    Quina P......vergonya!

    Respondre
  • #10 carmen sanchez
    (28/09/16 11:08)

    la joventut de Andorra ha de donar un pas endavant i sense deixar-se corrompre tirar endavant el país

    Respondre
  • #9 Ordinen
    (28/09/16 10:53)

    I quina formació té per fer asesoraments??? Al banc no hi havia gent més preparada que ella??? Per que no ho va comunicar al Consell General??? 

    Respondre
Veure’n més
18
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts