Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

SDP esmena a la totalitat la llei de l'INAF pel requisit de nacionalitat

La formació està en desacord que els càrrecs de responsabilitat no cal que siguin del país
Socialdemocràcia i Progrés (SDP) amb la signatura de dos consellers del grup liberal va presentar ahir una esmena a la totalitat al projecte de llei de modificació de la llei de l’Institut Andorrà de Finances (INAF). La raó és que la formació “no comparteix la política del Govern” que preveu “eliminar el requisit de nacionalitat andorrana a les persones proposades per a càrrecs de responsabilitat” a l’INAF, segons va apuntar la formació en un comunicat.
L’esmena està signada pels consellers generals Víctor Naudi i Sílvia Bonet, juntament amb dos parlamentaris del grup liberal, Judith Pallarés i Joan Carles Camp. Una esmena
  • #12 PP
    (15/09/16 23:17)

  • #11 Adjudicacions
    (15/09/16 16:55)

    Espero que algun dia no masa llunyá,els fills d'algún politic o funcionari d'aquests que tenen atribucions,per atorgar,feines es trobin sense feina i que les places siguin adjudicades a forans-Aixó ja comenca a pasar actualment,en alguns casos vergonyosos.

    Respondre
  • #10 Polítiques socials de la UE
    (15/09/16 16:32)

    Llegint els comentaris no deixo de sorprendre .... algú sap el que significa per a Andorra la llei del mercat interior i la lliure circulació de persones de la UE? Això es va signar el 2014, des de llavors només es dóna feina sistemàticament a immigrants, que per descomptat tenen prioritat sobre els andorrans, és exactament igual que el que va passar a Espanya en els últims 20 anys ... Benvinguts a la UE i la imposició de les seves polítiques econòmiques i socials.

    Respondre
  • #9 Coberts de gloria
    (15/09/16 15:16)

    Es una vergonya, a entitats publiques i parapúbliques estan agafant a estrangers, en tinc constància, abans que Andorrans, hi han molt jovent del país mes que preparats per fer perfectament les tasques dels estrangers que agafen, una veritable vergonya, una anarquia i descontrol, això es el que es aquest govern.

    Respondre
  • #8 Toni
    (15/09/16 14:46)

    Gràcies a SDP per defensar el nostre país. Que vindran els espanyols del PP a supervisar-nos els bancs i les assegurances?

    Respondre
  • #7 andorrana de moltissimes generacions!!!
    (15/09/16 14:14)

    Com sempre ,els carrecs han de ser sempre pels andorrans!!!Prou estrangers!!!

    Respondre
  • #6 Un altre andorrá
    (15/09/16 12:21)

    Andorrà va dir..
    Completament d'accord amb tú,els andorrans/andorrans,fem nosa,molestem,ens tenen odi,enveja millor que lloguin gent de La Seu,penso fredament que ens hem venut el pais,cap raig d'esperança per redrecar-lo,fa plorar.

    Respondre
  • #5 Esclau de les colonies del Pirineu
    (15/09/16 12:11)

    No cal que siguin andorrans però hauran de treballar en català.....en resum, un altre pas més cap a la nostra "catalanització barcelonina" infumable... Quo Vadis

    Respondre
  • #4 de fora
    (15/09/16 10:45)

    el que vol fer govern té lògica: si s'han venut el país, els càrrecs delicats els ha de fer gent de fora. Si pot ser espanyols, millor (així podran seguir controlant Andorra). Per cert, potser el cap de govern i els ministres també podrien ser de fora, oi?

    Respondre
  • #3 Andorrana
    (15/09/16 09:50)

    Penso que hi han carrecs als pais on tenen que ser per Andorrans. Andorra pels andorrans

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts