Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Acostament a la UE

Martí reiterarà els límits a Juncker

El cap de Govern es reunirà amb el president de la CE el 6 d’octubre per reiterar-li la voluntat del país de mantenir les seves particularitats
El cap de Govern, Toni Martí, es reunirà el 6 d’octubre amb el president de la Comissió Europea, Jean-Claude Juncker, en el marc de l’acord de l’associació d’Andor­ra amb la Unió Europea. Martí li exposarà la voluntat del Principat de “preservar” les seves particularitats en la negociació amb l’organisme comunitari. El cap de Govern es va mostrar convençut de la “sensibilitat” del luxemburguès pel fet que també va ser primer ministre d’un petit Estat.
Sobre les especificitats Martí va destacar l’acord duaner i la lliure circulació de mercaderies, però també la lliure circulació de persones. En aquests punts va expressar la
  • #10 Quo Vadis
    (14/09/16 19:28)

    Jean-Claude Juncker és un llop vestit de pell de xai, un home de negre al servei de la Troika, la seva missió no és altra que la debilitació d'Andorra com a país independent i sobirá.Difícilment es "preservarà" la identitat d'una Andorra en decadència, a mercè ja dels mercats i els fons voltor.

    Respondre
  • #9 democracia real
    (14/09/16 18:57)

    completament d'acord amb referendum, una minoria no pot decidir sobre aquests temes tant importants per a nosaltres, referendum ja!!!

    Respondre
  • #8 Referemdum !!
    (14/09/16 16:21)

    Quina ironía, Regne Unit i Suïssa volen sortir de la UE i Andorra vol entrar, serà perquè els nostres polítics estan sent comprats per la UE? O perquè realment és beneficiós per al poble andorrà ....? Referemdum si us plau !!

    Respondre
  • #7 estevet
    (14/09/16 15:46)

    Amb la que va montar el Juncker al Luxemburg (escàndols de les companyies auditores, dels favors a grans multinacionals, entitats bancàries òpaques...), l'estratègia del nostre cap de Govern potser serà de fer-li veure que som un granet de sorra en tota aquesta immensa roda del sistema financer internacional. Però em sembla que el Juncker, des de la seva accessió a la presidència de la Comissió Europea, s'ha convertit en un angelet i un sant més papista que el papa...

    Respondre
  • #6 Regne de Espanya
    (14/09/16 15:39)

    En uns pocs anys, tots portem matricules espanyoles, que cadascú ho interpreti a la seva manera ....

    Respondre
  • #5 Aston
    (14/09/16 11:58)

    Com treguin les duanes, a més d'un se li acabarà "lo xollet...."

    Respondre
  • #4 Cop d'estat
    (14/09/16 11:47)

    Estem a punt d'entrar, de manera definitiva en una dictadura encoberta i legalitzada , un cop d' estat a Andorra per part de la UE. Cada cop està més clar que aquesta crisi pre - fabricada tenia aquesta funció : crear un problema per poder aplicar una solució. Una dictadura de tecnòcrates que ho decidirà tot per nosaltres , sense que ningú tingui dret a intervenir ni protestar , convertint les eleccions democràtiques , definitivament ja, en una farsa , la farsa de la UE i la seva dictadura vestida de democràcia.

    Respondre
  • #3 Marquier
    (14/09/16 11:00)

    Entreu a Europa d'una vegada i fora les duanes. A la Jonquera i l'Aran no hi han duanes i estan plenes de supermercats i gasolineres.

    Respondre
  • #2 GR....
    (14/09/16 10:53)

    Attention !!!!!!!! BALADRA a raison ! Junker n´est pas un rigolo. Je ne sais pas si notre "clique" andorrane est prête pour parler à ce niveau !

    Respondre
  • #1 BALADRA
    (14/09/16 08:21)

    oups, attention Mme et Mr les andorrans ce monsieur junker n'est pas un philanthrope . observez bien ce qui se passe actuellement en Europe, ne vous laissez pas faire par cette dictature moderne.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts