Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Ladislau Baró

“BPA no deixa de ser un accident dins del repte d'adaptar-se”

El polític demòcrata creu que la plaça financera andorrana està consolidada malgrat els danys causats per l'afer i admet que la crisi pot comportar “cert desgast polític”
Ladislau Baró afronta un dels cursos polítics més complexos de les quasi dues dècades –amb algun parèntesi– que fa que és a la cambra. L’afer BPA, l’acord d’associació amb Europa i la reforma sanitària tornaran a ser damunt la taula.

Passarà factura a demòcrates l’‘afer BPA’?
Ja ho veurem. Una crisi d’una magnitud com la de BPA té molts efectes secundaris. I pot ser que això comporti cert desgast polític, però també cal posar èmfasi en el conjunt, de com s’ha solucionat. S’ha trobat una via de solució que és força òptima. La plaça financera no ha estat posada en perill, només
  • #11 Per Prou i la Claca de DA
    (14/09/16 09:44)

    Agrair al govern la seva actuació es molt agrair... si els vols agrair la situació actual, la indefensió cap a les empreses Andorranes i l'expoli d'un banc...doncs endavant, felicitats, cadascú te la consciencia dona en oració les gràcies a nostre senyor per allò que creu convenient!!! Mira, no hauria de haver sortit cap banc esquitxat, ja que tots han viscut del mateix... El que ha posat en risc el país a estat una situació nova, i que per desgracia no s'ha gestionat be per cap part, però amb la manca de diàleg encara menys... quin fart de riure l'escultura que han posat al Consell, sembla un acudit de mal gust... Ah... tu ets una persona normal i as recuperat els teus estalvis... vaja, quina manca de respecte per les persones (i alguna empresa del país) que sense cap judici i sota la normativa americana tenen retinguts sense justificació els seus diners...

    Respondre
  • #10 Anticlaca
    (11/09/16 18:41)

    Si els Pujol venien d,una altra entitat, deuria ser perque aquesta entitat s'els deuria treure de sobre!. No siguis il.lús, molt probablement varen intentar entrar a totes les entitats, però només una va acceptar-los. L,avarícia d,uns pocs ha posat en risc tot un país.

    Respondre
  • #9 Prou
    (11/09/16 18:36)

    Efectivament no dono feina a ningú. Treballo i els estalvis els tenia a BPA. L,empresa on treballo, com la majoria d,empreses tenen comptes a diversos bancs. Puc pagar les factures de la meva família perque em paguen un salari i sort hi va haver a l,empresa que la resta de bancs no van sortir esquitxats. Com que soc un client normal, he pogut recuperar tots els estalvis que tenia a BPA. Només puc que agraïr que govern actués com ho va fer. Amb un altre govern, i amb la nota del fincen sobre la taula, tots els bancs estarien sense poder treballar i totes les empreses i treballadors del país, com estaríem hores d,ara?

    Respondre
  • #8 Armin
    (11/09/16 16:01)

    L´origen de tot és acceptar a Andorra diners d´un polític espanyol.Són col.laboradors necessaris.Ara toca fer penitència i admetre aquesta culpa de la banca.

    Respondre
  • #7 Per Prou i la claca de DA
    (11/09/16 13:38)

    Prou ves a casa!!! Quants clients relacionats directa o indirectament amb la política té la resta de la banca? Et recordo que els Pujol venien de una altra entitat, si no els hagués acceptat BPA, estaríem igual amb una altra entitat, i que diries en aquella circumstancia? Obre els ulls, el govern no va fer la seva feina ni la ha fet fins ara, senzillament tenia que defensar una empresa del país. En aquest país l'embega i el fet de no ser de pota peluda... Si els Cierco haguessin estat uns altres ja parlaríem ja... vergonya us hauria de fer, aquests Srs donen feina a centenars de persones i inverteixen a Andorra i tu Prou, a qui dones feina?

    Respondre
  • #6 Julia
    (11/09/16 13:31)

    Molt trist que d'una persona que he considerat sempre assenyada en surti una reflexió polititzada. Bpa no ha fet cap mal a la nostra economia, l'ha fet la gestió partidista,interessada i la manipulació de la Justícia per part del seu Govern. I no m'ho pots negar.

    Respondre
  • #5 Ja cansa
    (11/09/16 12:47)

    Amb tot el que sabem de BPA, algú dubta de que si no hi ha intervenció avui tota la banca andorrana tindria problemes. Un cop el fincen treu la seva nota, BPA està morta. Per cert qui sabia que el fincen actuaria era la pròpia BPA i el seu advocat i no ho varen posar en coneixement de l,inaf com era la seva obligació. Govern no sabia res, com havien pretés fer-nos creure. Mentiders!,. L,avarícia trenca el sac.

    Respondre
  • #4 Prou
    (11/09/16 12:37)

    Quinq mania amb responsabilitzar a govern!. Qui accepta als Pujol com clients? BPA, no govern. Qui filtra a la policia espanyola el pantallasso dels comptes dels Pujol? BPA, no govern?. Qui sabia amb antelació que el fincen actuaria? BPA ir el Sr. Bartumeu, no govern. Qui va ajudar amb l,operativa al gao Ping? BPA, no govern. Qui tenia tractes amb els veneçolans, sinaloa, etc...? BPA, no govern. Si us plau...... Pareu ja, que us carregareu el nostre país i alguns depenem d,andorra per viure.

    Respondre
  • #3 Cristina
    (11/09/16 11:49)

    No se com encara te vostè la indecència de fer aquestes manifestacions i donar aquest titular en una entrevista. No sé si qualificar-ho de vergonyós o senzillament que vostè i els que "pensen" com vostè em fan pena.

    Respondre
  • #2 Oportunistes
    (11/09/16 10:08)

    El que heu fet ha estat fer el joc a España i a USA aprofitant per destruir BPA, en lloc de buscar una solució millor (que hi era). Ja us ha anat be destruir un competidor (total, per acabar regalant-ho al voltor). Dir ara que s'ha de trobar a BPA una estructura de blanqueig per justificar tot el que heu fet, es indigne.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts