Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Un policia acaba a l'hospital després de ser agredit per dos joves andorrans

Els fets van passar la matinada de dissabte a l’exterior d’un local d’oci d’Escaldes-Engordany
Un policia va haver de ser atès al servei d’urgències de l’hospital de Meritxell després de ser agredit per dos joves andorrans la matinada de dissabte passat. L’agent va patir ferides lleus i no va haver de ser ingressat a l’hospital. Segons van explicar fonts del cos, el policia va ser atès de petites esgarrapades provocades pels cops de puny dels agressors. Un dels nois, que va ser detingut amb el seu company, també va passar per l’hospital per ser guarit de les ferides que es va produir en el forceig amb els policies quan l’estaven reduint.
Els fets van ocórrer
  • #9 TONY
    (11/09/16 09:55)

    Es veu que un dells en un niñato ja conegut i que es pensa que pot fer el que vol.La Batllia te que procurar que sels treigui les ganes de tornarlo a probar

    Respondre
  • #8 Tot el pes de la llei contra l'agredit
    (06/09/16 18:51)

    Pues si, us diré que si, el policia que es defensi de l'atac d'un violent malcriat borratxo, i dic be defensar d'una agressió no provocada, es trobarà amb tota la vara de la justícia , es a dir de la fiscalia a sobre del seu cap, tractat pitjor que el seu agressor. Es veu cada dia violents agressius barallant-se pegant als nostres familiars a cops de peu i de puny, i la justícia els allibera amb sancions mínimes de les quals s'en riuen fins i tot els agressors, per aquest motiu i a tanta reincidència. La justícia de debó està pensada pel deliquent i l'honrat treballador a pagar les seves malifetes

    Respondre
  • #7 Victor
    (06/09/16 17:40)

    E

    Respondre
  • #6 Susi
    (06/09/16 16:15)

    Aquta es la justicia d'aquest pais?aquest noi ha estat detingut al moment de l'agresió..pero al ciutadà que l'agredeixen,l 'amenaçen de mort entrant en una propietat privada a la força i el roben li donen pel cul... No detenen a la 2 persona ni haguen una denuncia??? Hem sembla totalment un fet anticonstitucional!!seguiu aixi agents !!  Visca la justicia d'aquest pais

    Respondre
  • #5 Carme
    (06/09/16 14:13)

    Penso com Jordi i Gil!!!

    Respondre
  • #4 "Nit de copes".....
    (06/09/16 13:03)

    Algú s'estranya d'aquest fet? Es fomenta el consum d'alcohol i la violència a la societat contínuament. Apareix publicitat a la televisió, videojocs, sèries, cinema etc. Què esperem? A sobre l'alcohol està relacionat amb una manera de vida més lliure i feliç.Tot es bateja amb alcohol, les tristeses i les alegrías.Cada vegada ens endinsem més en una societat violenta i caòtica on l'inhibidor social per excel·lència, l'alcohol, és el veritable protagonista.

    Respondre
  • #3 Ando
    (06/09/16 11:29)

    Volem un país segur o almenys jo; per això senyors policies penso que la gran majoria de la societat no posarà problemes si utilitzen la força que estimin oportuna, (ja que una bona hostia donada a temps treu molts problemes); sempre que els detinguts es posin molt tontos o siguin xoriços reincidents.

    Respondre
  • #2 Jordi
    (06/09/16 10:36)

    A netejar cunetes i fer serveis a la comunitat ficava jo aquesta gent. I si el poli li fot un cop de porra a les costelles, serà violència policial? O fiquem a puesto aquest jovent o estem arreglats...

    Respondre
  • #1 Gil
    (06/09/16 08:03)

    La joventut s'ha tornat molt violenta. Hi ha falta de respecte. No s'els pot dir rès, contesten ! Hi ha egoïsme, CAP coneixement del civisme ! Estic molt preocupat per el futur ! 

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts