Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Reportatge

Relliscada sobre gel

El Superior atribueix a la meteorologia l’accident que va patir una dona al carrer i desestima el recurs en què l’afectada demanava responsabilitats al comú.
Com a ciutadana de la parròquia [d’Escaldes-Engordany] havia de ser conscient dels perills que la climatologia del Principat genera.” És el que diu la justícia a una veïna escaldenca que el 15 de febrer del 2013 va relliscar en una vorera per culpa d’una placa de gel. La dona, M. S. T., va interposar una demanda jurisdiccional després que el comú declinés la seva sol·licitud d’indemnització per danys i perjudicis en considerar que en la relliscada hi havia hagut responsabilitat administrativa.
La demanda va ser rebutjada pel Tribunal de Batlles el 27 d’octubre del 2015, motiu pel qual l’afectada va decidir
  • #11 RACE
    (15/08/16 22:11)

  • #10 RACC
    (15/08/16 21:34)

    Sense rima ni prosa. va dir..
    Doncs sí FOFITO, els tribunals per sort i en aquest cas, hi han posat ordre davant de la picaresca en un país d'assistits!

    Respondre
  • #9 RAC
    (15/08/16 21:27)

  • #8 estevet
    (15/08/16 20:07)

    Jo també anyoro aquella època, quan el foc-i-lloc era simbòlic i el nombre de servidors públics (amb un xic d'ironia) raonable. Però les coses han canviat tant que, avui en dia, els ciutadans no volen treure la neu (per alguna cosa paguen foc-i-lloc i impostos) i els funcionaris al·leguen que no són suficients per fer-ho tot (és clar...). En quant als experts que opten per posar llosa al carrer, per desprès optar per quitrà o formigó, doncs no només no els hi passa res, sinó que continuen els experiments, amb els diners de tots. Ja no hi ha consciència col·lectiva i cadascú mira només pel portal de casa seva, això sí, sense treure-hi la neu.

    Respondre
  • #7 Sense rima ni prosa.
    (15/08/16 19:12)

    RAC va dir..
    Ja m'ho expliques si demà ets tu, el que va en cadira de rodes per una relliscada ... cal ser pallasso ....

    Respondre
  • #6 RAC
    (15/08/16 18:48)

    En un país d'assistits, el pícaro intenta treure-hi rèdit. Sort que els tribunals, a vegades hi posen ordre!

    Respondre
  • #5 Ordinenc
    (15/08/16 18:13)

    La neu de devant de casa se l'ha de treure un mateix,com era de deure fa pocs anys,i la dels carrers interiors també com es feia,una colla de veins i a treure neu tocava,estem molt mal acostumats,si jo fos cònsol,per nadal demanaria al Pare Noel que portés una pala de treure neu a cada casa.

    Respondre
  • #4 Toni
    (15/08/16 16:16)

    Hi ha voreres d Escaldes que clarament no estan pensades per un pais on plou o neva. Av. De les Escoles, aquetes voreres de pissarra son matadores. Nomes amb la pluja ja patinen. La proba que son perilloses es que les estan canviant per voreres de quitrà. Als que van comprar aquest materials relliscosos OLE Tus huevos!

    Respondre
  • #3 Poca vergonyes
    (15/08/16 14:15)

    Perqui treballan els comuns? Per al ciudata o per ells mateixos?  La burocràcia d'estat es més important que el benestar del ciudata? Perquè paguem impostos a les hores?

    Respondre
  • #2 pepe.
    (15/08/16 12:05)

    habrá q ver q excusa se inventan en los resbalones de verano. Pq si alguien se resbala es pq el comu no hace bien su trabajo. Se ve q como nunca nieva en Andorra, el comu no no puede hacer nada si un dia nieva y esas cosas...

    Respondre
Veure’n més
11
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts