Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Inversió estrangera

Andorra Telecom entra a MásMóvil

La companyia inverteix 10,5 milions d’euros que li permet tenir una participació del 2,7% de les accions de l’operadora espanyola
Andorra Telecom va tancar ahir l’operació que li permet entrar en l’accionariat de l’empresa de telecomunicacions espanyola MásMóvil, la quarta operadora per darrere de Movistar, Orange i Vodafone. L’operació s’emmarca en el procés d’ampliació de capital que ha dut a terme MásMóvil per valor de 160 milions d’euros que li permet finançar en bona part la compra de dues operadores més: Pepephone i Yoigo. Amb l’operació Andorra Telecom no aconsegueix el control de l’empresa, objectiu que s’havia fixat inicialment, però sí que es van destacar diverses contrapartides, la més rellevant, la possibilitat d’eliminar la itinerància per als clients andorrans quan
  • #8 lluis
    (27/07/16 19:38)

    Una pena que no sigui accionista de referència. Potser en un futur proper. La inversió es bona per STA. Masmovil té futur a Espanya. Es molt competitiva en preus.

    Respondre
  • #7 Avi Manel
    (27/07/16 16:41)

    S'està parlant de 1.746.874.500 pessetes, oi? Jo és que en Euros encara em perdo...

    Respondre
  • #6 Toni
    (27/07/16 14:37)

    Invertir a l'estranger més de 10 milions d'euros, en accions d'una companyia amb un rendiment negatiu d'un 7%, sembla molt molt arriscat. Si perdem els calers, el president i el director general seran responsables i tornaran d'inversió al poble andorrà?

    Respondre
  • #5 Inversió estrangera
    (27/07/16 11:11)

    Internacionalitzar les grans empreses del país sembla necessari. El que sembla mes necessari encara, és que el fluxe d'inversions sigui també en sentit contrari. L'obertura i convenis diversos, de moment nomès serveixen perquè la riquessa andorrana vagi cap a fora, (Bancs i AT). No es veu cap retorn en el mig terme, a nivel d'inversions al país. Call Center a la Massana? això no és el que te Telefonica al Marroc, o British Telecom a la India?

    Respondre
  • #4 Josep
    (27/07/16 10:41)

    Inversió estrangera o inversió a l'estranger?. Que és molt diferent.

    Respondre
  • #3 Inversions du Soleil (al país del Sol)
    (27/07/16 09:37)

    Invertir més de 10 milions d'euros en una ampliació de capital d'una companyia que necesita liquidesa per haver comprat competidores en situacions crítiques, això ho veuen una bona inversió ?. Qui els ha aconsellat ?. Veuen possible que aquesta operadora (en molt poca xarxa pròpia) subsisteixi davant de Movistar, Vodafone i Orange ?. Tinguem sort !!! Uuufff

    Respondre
  • #2 Baixaran els preus a Andorra
    (27/07/16 09:05)

    Fantàstic, i també podrem gaudir dels preus de MasMovil a Andorra? Jo també vull tenir trucades ilimitades i 1gb per 16.90€ o 3gb per 19.90€. I amb la fibra a 300mbs el mateix per 5€ més. Quina ilusió ... Quan tindrem aquestes tarifes ? 

    Respondre
  • #1 Toni
    (27/07/16 08:10)

    Que expliqui l'estratègia global, el gran ministre patapou, aquesta inversió es de risc i no serveix que per sortir a la foto. Ja veurem si eliminen el roaming, i amplien els serveis del call center. Una vegada més ens girem d'esquena als nostres veins del nord, i amb el rendiment del fons de pensions de la cass, no augura gaire cosa positiva.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts