Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Paola Sasplugas

“Has de fer soroll i no esperar que el client vingui”

Jove andorrana que dirigeix la seva pròpia aventura empresarial
PD PAOLA va arrencar en un bloc i ara és una empresa de disseny i creació de joies amb onze treballadors que lidera amb el seu germà.
Actualitzada 01/08/2016 a les 18:10
Per què el disseny de joies?
Arran de l’afició, ho feia a casa, ho muntava jo mateixa.

​Vostè ha estudiat arquitectura. Té un punt de connexió?
Canvia l’escala, segurament la complexitat, però és disseny i la carrera m’ha donat coneixements en aquest sentit.

Aparca l’arquitectura i decideix abocar-se amb empresa pròpia.
I sense ni un duro. La carrera m’agradava, me la vaig treure però no era la meva passió i en el camí vaig obrir un bloc.

Va ser una decisió difícil d’explicar al seu entorn?
Als meus pares els va costar però vaig comptar amb el suport del meu germà, ell va veure el negoci. Vaig començar sola però de seguida vaig veure que era inviable, ho feia des de casa i va arribar un moment que tampoc no tenia prou espai, que necessitava rebre gent i un lloc per fer-ho...

I llavors el seu germà s’incorpora?
És el meu soci. Ell s’encarrega de la part més empresarial, que és molt necessària.

​Arrenca amb un bloc. Internet és una part fonamental de la seva empresa, tot i tenir dues botigues físiques a Barcelona?
Jo diria que Internet en representa el 90%.

Com es fa un lloc a Internet amb tanta oferta?
Des del principi ens vam recolzar en bloggers, influencers, que són persones que porten més persones, i en totes les possibilitats que dóna el màrqueting on-line. Has d’aconseguir ser el màxim visible a Internet, estar en el major número de punts possibles, i també ser molt actiu a les xarxes socials.

És un sector amb molta competència?
La competència sempre és bona, si no n’hi ha és que no hi ha demanda, i a més t’ajuda a superar-te, a voler ser millor cada dia, a posar-te les piles amb noves idees i noves accions. Nosaltres, per exemple, hem organitzat un concurs en col·laboració amb una altra empresa que el premi era un viatge de tres dies a una ciutat europea. També hem estat regalant fundes d’iPhone amb dissenys propis. Has de ser actiu, dinàmic, fer soroll i no esperar que vinguin els clients.

Qui diria que és la seva compradora potencial?
Que li agradi la moda, les tendències. I respecte a l’edat he descobert que ens podem comprar des de noies de 15 anys a dones de 60.

I per a qualsevol ocasió?
Ara fem noves línies, per a ocasions més especials, però tenim una col·lecció de peces del dia a dia, que no et treus ni per dormir.

A vostè què li agrada portar?
Poques i triades. Sempre en porto i vaig canviant, depèn, per exemple, de com vagi vestida.

Ja tenen 11 treballadors. Fa vertigen?
No, perquè no tenim res a perdre, no estem espantats, al revés. I a qui em felicita li dic que encara no ho faci, que queda molt camí
Etiquetes
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477