Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política esportiva

Teixidó renunciarà a la beca

El corredor no està conforme amb la valoració de la temporada per part d’Esports, que li ha atorgat 6.000 euros, als quals es planteja renunciar
El corredor de muntanya Ferran Teixidó no està conforme amb la valoració de la temporada que han fet des de la secretaria d’Estat d’Esports i que li ha representat rebre una beca del programa ARA (alt rendiment d’Andorra) de 6.000 euros, la mateixa quantitat que l’any passat, com va anunciar dimecres passat Jordi Beal. Teixidó, que està inclòs en el programa elit, considera que amb els resultats a la mà i amb la millora en els percentatges respecte als primers, la temporada ha estat millor que en l’anterior període de l’ARA. Per aquest motiu, segons ha pogut saber el Diari,
  • #19 Analitzador
    (29/10/16 10:51)

    Podria ser que part de culpa d'aquesta situació la tingués la federació de muntanyisme? Diuen que pel Ferran van demanar 8.000€ i pels altres que depenen de la mateixa federació,què s'ha demanat?????? algú ho sap?????

    Respondre
  • #18 KM vertical
    (29/10/16 10:35)

    Que fàcil és escriure ruqueries sota el desconeixement i l'anonimat...i quanta enveja hi ha en aquest petit país!!! Ferran endavant que només tu saps el que t'ha costat arribar fins aquí!!! pocs haurien tingut el valor de prendre aquesta decisió en el teu lloc...Ets el millor.Espero que per una vegada a qui li pertoqui, sàpigui reconduir aquesta situació!!!

    Respondre
  • #17 Montanya Tor!
    (28/10/16 20:35)

    No és just, és cert i té raó de queixar-se, però si vols un consell agafa los cuartos i no diguis res. Surtirás  Guanyant!! Gasssssss a les costes

    Respondre
  • #16 I.lumiunat
    (28/10/16 18:28)

  • #15 Cleo
    (28/10/16 17:18)

    Estem envoltats de tantíssima mediocritat que no sorprèn gens que molta gent no entengui el que li passa al Ferran Teixidó. No és una qüestió de calers (no enteneu res), és un tema de dignitat. Ser tercer del món no és un fet accidental. És el fruit de molts anys de treball. Amb poc reconeixement. Molts sacrificis. Les respostes d'alguns comentaristes denoten el mal que pateix aquest país i que corre risc d'emportar-s'ho tot per davant: l'excel·lència espanta.Es tanta la gent que té com a única aspiració anar passant el temps i detectant ponts en el calendari de festes que quan apareix algú amb talent i personalitat s'espanten, no ho entenen i a sobre el critiquen. El Ferran Teixidó demana un tracte just i com que no és un titella, si no està d'acord es queixa. És un crack mundial, nostre, un respecte si us plau. A veure si aprenem a estimar les coses bones que tenim a Andorra.

    Respondre
  • #14 Tonto l'últim.
    (28/10/16 15:40)

    Està demostrat, surt més a compte córrer, cantar,ser youtuber, actuar i fins i tot ser pallasso de circ, que metge, professor o tutor.Es premia la vanalidat i es condemna i ridiculitza la intel·lectualitat.

    Respondre
  • #13 Josep
    (28/10/16 14:14)

    Millor esportista d'Andorra, és discutible!  Estem parlant d'un gran esportista fent un esport minoritari, no olímpic i participant en un circuit no avalat per moltes federacions grans (Jpoan si es fes espanyol ni correria). Aquest resultat s'ha de llegir com el que és i la beca ha d'anar en consonància amb això. L'edat tampoc juga al seu favor pel que fa a projecció. Un ha de correr perquè li agrada no per les beques i més amb l'ajuda que ja rep de la federació. En tot cas celebro que segueixi corrent i si vol renunciar a la beca doncs algun jove la podrà aprofitar.  En tot cas és un gran esportista i de ben segur que prendrà la bona decisió.

    Respondre
  • #12 Kylyan Fumet
    (28/10/16 14:08)

    no discuteixo els merits d'aquesta persona, no entraré aquí i segur que es un gran esportista, però tal i com estan les coses amb gent que pateix per menjar i arribar a final de mes em sembla que no es correcte queixar-se de rebre una subvenció de 1.000.000 de les antigues pessetes

    Respondre
  • #11 esportista