Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Olimpisme

Derrota i comiat

Laura Sallés no aconsegueix donar la sorpresa i cau per ippon contra l’autraliana Katharina Haecker a la primera ronda
No va poder ser. La judoka Laura Sallés no va aconseguir ahir superar la primera ronda als Jocs de Rio en caure per ippon contra l’australiana Katharina Haecker, en un combat que no va arribar als dos minuts. Un error de concentració va ser fatal per a l’andorrana, que tot just finalitzar la seva experiència olímpica va anunciar que abandona l’alta competició.
L’esport andorrà somiava de repetir a l’Arena Carioca 2 el paper de Londres 2012, quan Dani Garcia va superar el paraguaià Abraham Acevedo en el seu primer combat. La triple campiona d’Oceania no era una desconeguda per a Sallés,
  • #21 bea
    (11/08/16 13:07)

    Una otra vez será! !!!!

    Respondre
  • #20 Enganyats diu...
    (11/08/16 12:53)

    Tamarro va dir..
    Espero que no hagis fet mai judo. Perquè sinó no se com pots arribar a fer aquesta classe de comentari. És un esport on en un seon pots perdre un combat. No se si segueixes esports de combat, Ronda Rousey mma un KO quan era invicta i perd el títol de campiona del món segur que és perquè no entrena. La Laura sap fer Judo i l'entrenament l'ha demostrat durant aquests últims anys(si seguissiu més l'esport Andorrà ho sabrieu). Segurament ella es la que més rabia li diu  haver fet perdre d'aquesta manera. Però aquest esport es així la contrincant també en sap, per algo esta en uns jocs olímpics... 

    Respondre
  • #19 Tamarro
    (11/08/16 11:21)

    Vaja tela!!... 10 anys amb doble sessió d'entrenaments per a que li facin un ippon en menys de 2 minuts!?... o ha estat enganyada durant aquests temps... o simplement ens ha pres el pèl a tots nosaltres.....

    Respondre
  • #18 Esportista
    (10/08/16 22:27)

    Es tan fácil criticar... segurament tots aquets que ho fan son premis Nobel d'alguna cosa o millor medallistes Olímpics. O potser no son res d'aixó , no se que son , peró el que si que sé i n'estic segur és que no en saben gaire d'Esport o millor no en saben res.  Per cert , mireu les subvencions del COA per aquest 2016 ,compareu,calculeu ,analitzeu i pot ser deixareu de utilitzar la bónica expresió " paga la padrina"

    Respondre
  • #17 Curraire
    (10/08/16 22:12)

    jo tambe m' aixeco cada dia a les 5... on esta la meva medalla? i la meva subvencio? i la gent que cobra subvencions i la seva familia te hotels restaurants etc? es normal?

    Respondre
  • #16 Joker AND
    (10/08/16 17:47)

    M'agradaria veure quants d'aquests que critiquen els esportistes Andorrans, serien capaços de bellugar el cul del sofà.

    Respondre
  • #15 estevet
    (10/08/16 15:46)

    Quina llàstima que la crítica desconstructiva i el maneig del comandament a distància no siguin proves olímpiques! Aconseguiriem podis a cada Olimpiada... Que els atletes andorrans no guanyin medalles és molt normal (o voleu començar a donar la nacionalitat a xinesos per competir al bàdminton o al tenis de taula?). Arribar a competir en uns JJ.OO. requereix molts més sacrificis que canviar les bateries del comandament. Així que podeu criticar tant com vulgueu però ells han viscut aquesta experiència única i els demés, no. En quant als altres components de la delegació, segur que Govern ha fet els comptes...

    Respondre
  • #14 marta
    (10/08/16 13:29)

    Tothom sap que Franca es molt millor que Espanya en judo.

    Respondre
  • #13 Francesc V.
    (10/08/16 12:58)

    Pues venga, para casita...

    Respondre
  • #12 Cleo 2
    (10/08/16 12:47)

    I després està el tema del sistema. Sabent que la representació olímpica recaurà SEGUR cada 4 anys en l'ateltisme i la natació, quin plà té el Govern per subratllar les aportacions i l'exigència en aquests dos esports? Cap ni un. Tot és seguidisme i cafè per tothom sense cap intenció de fer política esportiva. De prendre decisions. A nivell d'ajudes el país funciona molt millor, a títol individual, ara que quan el nostre olimpisme començava a caminar i en canvi els atletes que tiren del carro son bastant més dolents, o com a nínim, segur que no son més bons. Cal canviar el discurs (l'esquí ho ha fet mica en mica). Prou excuses demògrafiques i més exigència. Prou autocomplaença i més ambició. És molt còmode dir que el nostre paper sempre serà aquest. És molt difícil, cert, però no és impossible treure algun cop algú que destaqui. No ho és. Altres petits estats ho han demostrat. Ara, ho has de desitjar i transmetre-ho. I aquí als dirigents els és igual i amb la desfilada ja tenen prou.

    Respondre
Veure’n més
21
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts