Televisió

Renovació confirmada

Netflix compleix l’esperat i dona llum verda definitiva a la segona temporada de ‘One Piece’. Els nous capítols incorporaran el personatge de Tony Tony Chopper.

'One Piece' ja té els guions de la segona temporada pràcticament enllestits.

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Netflix va confirmar ahir el que moltes veus donaven ja per fet: la renovació del live-action de One Piece per a una segona temporada. L’èxit de la primera tanda de capítols ha estat absolut, assolint milions de visualitzacions en els primers dies de llançament, i des de la popular companyia de streaming no s’ho han pensat gaire.

Dues setmanes després de l’estrena de la sèrie, Eiichiro Oda ha anunciat a través d’un comunicat molt especial que les aventures de Monkey D. Luffy, interpretat per Iñaki Godoy, continuaran més enllà de l’East Blue, i s’ha anunciat l’arribada d’un estimat personatge que ha generat cert enrenou a les xarxes: Tony Tony Chopper, el metge dels Barrets de Palla.

Tal com van revelar fa uns dies els productors de la sèrie, Marty Adelstein i Becky Clements, els guions de la nova temporada ja estan preparats i a punt per al rodatge un cop es resolgui la vaga a Hollywood. No obstant això, a l’anunci d’Oda, el creador del manga original assegura que encara falta una mica perquè els llibrets estiguin enllestits. A més, els guions hauran de tenir el seu vistiplau abans que comencin les gravacions.

Cal ressaltar, en aquest sentit, que el mangaka està molt pendent del desenvolupament d’aquesta sèrie d’acció real i no deixarà que Netflix publiqui res sense el seu consentiment. En qualsevol cas, la sèrie segueix endavant i el pla a llarg termini dels productors continua vent en popa. Tant Adelstein com Clements van afirmar que volen realitzar fins a 12 temporades de la ficció per poder adaptar de la millor forma possible el material original d’Oda, i de moment el full de ruta prossegueix segons el que es preveu. Auguren, però, que en aquests nous capítols el pressupost es dispari una mica més, superant els 18 milions de dòlars de mitjana que va costar cada episodi de la primera temporada.

tracking