18/07/2020
- 06:35
Redacció
Andorra la Vella
El ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, va assegurar ahir, en resposta a la pregunta parlamentària de la consellera del PS Susanna Vela, que prendre la temperatura corporal per a l’accés dels clients als d’establiments “no seria una mesura adequada donat que la febre no és un símptoma que determini la infecció per la Covid-19”.