27/11/2020
- 06:25
Martí Pons
Andorra la Vella
El cap de Govern va informar que la trobada d’ahir el matí dels ministres Joan Martínez Benazet i Josep Maria Rossell amb els seus homòlegs catalans, Alba Vergés i Miquel Sàmper, juntament amb l’alcalde de la Seu, Jordi Fàbrega, havia de servir per poder assolir una millor mobilitat entre els dos territoris a partir del 7 de desembre