x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Cityxerpa

Solucions digitals per a un futur més resilient

Els responsables de la companyia ressalten que el primer pas per tenir un país intel·ligent és tenir els ciutadans connectats
Citixerpa

Cityxerpa

Els dispositius mòbils permeten accedir a la informació i comprar.

Actualitzada 22/11/2022 a les 12:53
Com a reacció a la crisi mundial de la covid-19, la transformació digital s’ha estès per diferents sectors, permetent que les solucions innovadores es converteixin en el corrent principal. Per això, les empreses de diferents sectors han començat a redoblar els esforços digitals per satisfer les creixents demandes dels consumidors després de la pandèmia.

La feina de CityXerpa no s’entendria sense la necessitat que ha anat creixent any rere any i que s’ha accelerat en qüestió de mesos. Com a principal conseqüència: donar valor al temps de les persones. “La pandèmia va frenar la vida accelerada que portàvem; com a conseqüència hem après a prioritzar el nostre temps i a donar-li valor”, assenyala Bernat Altimir, director general de CityXerpa.

Des de llavors, s’ha estès un hàbit i la majoria de la gent vol accedir a la informació, comprar i fer-ho gairebé tot des dels seus telèfons intel·ligents. L’avanç d’internet ha canviat molts segments del comerç i n’ha creat d’altres de completament nous. Quan s’aplica la transformació digital als negocis, augmenten les possibilitats que els seus serveis i productes arribin a nous públics.

CityXerpa treballa contínuament per oferir noves solucions al dia a dia dels clients i per diversificar els serveis que facilita a la població més enllà del delivery, sobretot integrant també solucions de mobilitat, d’oci i culturals. “Fa més de sis anys que creem un ecosistema en què la sostenibilitat, l’economia, la mobilitat i les persones són el centre dels nostres esforços. És per això que sempre hem cregut que el primer pas per tenir un país intel·ligent és tenir els nostres ciutadans connectats”, segueix Altimir.

En la seva major part, tot allò que passa en una plataforma mòbil com una app marca la pauta per a altres canals digitals. Abans era a l’inrevés. No obstant això, per satisfer les expectatives dels clients cal acceptar aquesta nova realitat.

Des d’una senzilla aplicació al mòbil avui dia tenim a l’abast qualsevol desig o necessitat, des de l’entrada per a un concert fins al sopar al nostre restaurant preferit, passant per la compra setmanal al supermercat o un trasllat des d’allà on siguem fins a casa. “Aquesta aplicació ens fa la vida més senzilla”, subratlla Altimir. El llançament dels últims serveis de CityXerpa s’emmarca en l’objectiu de no ser únicament una empresa de comandes a domicili, sinó una empresa que aporta a la societat andorrana i als visitants solucions i serveis que milloren el seu dia a dia.

L’empresa treballa per innovar dissenyant i millorant contínuament les experiències segons les preferències i comportaments canviants de la societat. Per aquesta raó, CityXerpa és una empresa líder en els diferents sectors en què opera. Tot això és possible perquè està contínuament escoltant i responent a les necessitats de les persones a qui serveix.
Relacionades
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts