TALL A la 
CS-310 

Tall a la CS-310 entre Anyós i l'Aldosa a causa d'una esllavissada sense danys personals. El trànsit s'ha desviat pel centre de la Massana

Un perfum exclusiu

La firma Celine posarà a la venda onze fragàncies

Un perfum exclusiu

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

La firma de moda Celine ha decidit fer un pas endavant dins la indústria i tornar al mercat de la perfumeria amb una col·lecció de fragàncies. La primera i única vegada que la marca va treure un perfum va ser fa 55 anys, amb Vent Fou, que l’any 1964 presentava una aroma floral, de gessamí i roses.

La Collection Celine Haute Parfumerie comptarà amb onze fragàncies diferents, unisex, que es posaran a la venda en diferents èpoques: nou a final d’octubre i les altres dues l’any que ve. La col·lecció només es podrà trobar a les botigues Celine, tot i que la firma planeja obrir una boutique al centre de París, que podria ser el punt de venda. Les fragàncies de la nova col·lecció s’anomenaran Parade, Saint-Germain-des-Près, Dans Paris, Cologne Français, Bois Dormant, La Peau Nue, Rimbaud, Eau de Californie, Reptile, Black Tie i Nightclubbing. Els perfums es presentaran en flascons de vidre, elaborats per vidriers francesos, i s’inspiren en l’art-decó i el classicisme del segle XVII. Les aromes estan meticulosament treballades perquè recordin els anys seixanta i setanta, i s’han construït amb combinacions de rosa, flor d’iris, molsa i tocs cítrics. La marca ha decidit fer l’anunci a través d’Instagram, un fet que també trenca amb la imatge clàssica de Celine.

L’impulsor del retorn a la perfumeria és el nou director creatiu de Celine, Hedi Slimane, qui s’està encarregant de donar un gir de 180 graus a la tradicional firma francesa. Amb aquests perfums, destinats tant als homes com a les dones, Slimane ha volgut deixar clar el seu “esperit modernista” i potenciar l’enfocament androgin que caracteritza el dissenyador de moda parisenc. Tot i això, aquesta no és la primera vegada que Slimane fa inclusió al món dels perfums, ja que el 2004 va supervisar el desenvolupament de la línia de fragàncies de Dior. És un professional estretament vinculat a la moda d’alta costura i als canvis d’estratègia que fan les marques per renovar-se amb el temps.

CAL SABER L'impulsor del canvi de la firma

Hedi Slimane, de 51 anys, és un fotògraf i dissenyador de moda parisenc que va treballar com a director creatiu per a grans marques com Dior Homme, fins al 2007, i Yves Saint Laurent, fins a l’abril del 2016. El parisenc va arribar a Celine el gener del 2018 per reemplaçar la dissenyadora britànica Pheobe Philo, que feia deu anys que estava al capdavant de la firma francesa.

tracking