x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Moda - 7 DIES

El principi del fracàs de Victoria's Secret

La marca de llenceria per excel·lència, que compta amb les models més desitjades i amb la desfilada de moda més esperada de tot l’any, està en “caiguda lliure”
La seva marca, Pink, centrada en un públic més jove, ha disminuït els ingressos en un 33% des de l'any 2015

La seva marca, Pink, centrada en un públic més jove, ha disminuït els ingressos en un 33% des de l'any 2015

La seva marca, Pink, centrada en un públic més jove, ha disminuït els ingressos en un 33% des de l'any 2015

Actualitzada 23/08/2018 a les 18:21
L’empresa Victoria’s Secret no està en el seu millor moment. Ja ho ha dit l’editora i fundadora de Lingerie Addict, Cora Harrington: “Victoria’s Secret és el perfecte exemple d’una empresa que pensava que era massa gran per perdre diners. No crec que mai consideressin que els consumidors nord-americans anirien a un altre lloc”. La marca de llenceria per excel·lència, que compta amb les models més desitjades i amb la desfilada de moda més esperada de tot l’any està en “caiguda lliure”. Després de l’últim show, on l’audiència va caure un 32% respecte a l’anterior, les vendes en botigues físiques han disminuït un 5% el primer trimestre, tot i que ja va caure un 6% el 2017 i un 1% el 2016. De fet, la seva marca, Pink, centrada en un públic més jove, ha disminuït els ingressos en un 33% des de l’any 2015. I a què es deu? Els experts asseguren que probablement el motiu sigui la poca capacitat d’adaptació de la marca, ja que durant dècades ha tingut sempre el mateix posicionament i associar allò sexy amb les supermodels ja no funciona com abans, ni de bon tros. Perquè, al cap i a la fi, amb el pas dels anys, les dones, a poc a poc, per fi estan deixant de pensar d’haver d’estar sempre perfectes i rebutgen els estereotips i les tendències. Altres grans marques ja estan començant a fer ombra a Victoria’s Secret, com és el cas d’Aerie d’American Eagle. Aerie ha obtingut un augment del 38% en les vendes en botiga el primer trimestre de l’any, principalment per la força de la seva campanya #AerieReal en la qual la marca va presentar fotos sense retocar tant dels seus models com dels clients. Una manera de reubicar-se en el mercat i apostar per la diversitat de cossos i talles.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477