Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Iván Labanda
Cert, sempre que Luthiers actua a Espanya és molt bé rebut. En l'última gira Oviedo, Vigo, Santiago, la Corunya, València, Barcelona, Sevilla i Madrid. Per això, Espanya, a través de la seva Fundació Princesa d'Astúries els ha donat el màxim guardó i així ho van agrair ells a Espanya amb un discurs intel·ligent i agraït. Per això igual, Catalunya mai els ha premiat en gens, i prefereix guardonar a una monja que odia a la meitat de Catalunya. I com jo no sóc ni andalusa ni indepe, em fan la mateixa gràcia els morancos i Polònia; cap: fent d'histèrics, transvestits hipermaquillados, amb gràcies que no la tenen i amb una falta d'intel·ligència que només agrada als seus
RespondreLes Luthiers són molt bons María. Per això sempre que venen a Barcelona (com a molts altres llocs) omplen espais com el Palau Sant Jordi. A mi personalment sens dubte em va més la Sor Lucía Caram que per exemple el Bertín Osborne, però jo no estic facultat com tu per parlar de los "españoles en general" o dels catalans en general. No conec l'opinió de tots, cosa que si veig que tu coneixes. A mi em va bé tot per riure.
RespondreUn bàlsam?? Quina cosa??? Si si...un bàlsam. Solament per als separatistes nascuts i habitants de mentalitat "montanya" que es creguin una altra cosa. Onanisme pur
RespondreCom els morancos? Eso sois vosotros pero con travestidos (algo enfermizo en Polonia dsa afición no?? A los españoles en su conjunto nos gusta mucho más le Luthiers a los que hemos premiado con el galardón de comunicación Premio Príncipe de Asturias, a vosotros os va más la monja Caram pero para reirse un rato tambien nos va bien
RespondreA mi personalment m'encanta,si puc no m'en perdo cap,moltes vegades penso que un programa similar es podria fer aqui a Andorra,amb la sàtira de la politica del PEIS,fora el summum i tenim temari per engegar-lo.
RespondreApa Pepe que se't veu el llautó. Queda't amb el teu humor hispano de los Morancos i no t'esforcis a entendre la sàtira. Només els molt fatxes veuen sectarisme en els que no pensen com ell. Ah i posat crema a la cara que la deus tenir cremada de tant mirar al sol. Es veu que TVE és un model de periodisme i objectivitat.
RespondreÉs un mètode clàssic per mantenir el control social, és una espècie d'amortidor del "cabreig generalitzat" que consisteix a infantilitzar a la població, exposant problemes greus socials en clau d'humor per tal de minimitzar l'impacte social i paralitzar possibles revolucions.
Respondreno son un programa de humor, son los bufones del regimen separatista, nada mas, un programa de humor, de verdad, no de bufones estilo medieval, es VAYA SEMANITA, ahora llamado EUSKADI MOVIE, eso es un programa de humor donde se rien de ellos mismos y de todos, con el habitual sesgo peneuvista, pero muy soterrado y no tan descarado como el de estos bufones del polonia. Solo los muy separatas ven ya tv3 por su sectarismo y su sesgo hispanofobo.
Respondre
Per tenir el populatxo permanentment estupiditzat fan falta programes d'humor com els que comenteu, encara que en realitat tot comença amb l'educació seglar, i és seguit de la publicitat i el màrqueting polític i ideològic de cada regió, encara que els esports, l'entreteniment, els espectacles musicals, les xarxes socials,la mercantilització del sexe, l'alcohol i les drogues segueixen sent el patró comú en les societats progressistes.
Respondre