x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
PARRÒQUIES

Sant Julià destina 28.000 euros en la nova marca

La nova imatge amb el lema "Viu-la" va acompanyada del logotip d'un llorer amb cinc punts que representen els quarts
Els cònsols durant la presentació de la nova marca

Els cònsols durant la presentació de la nova marca

Els cònsols durant la presentació de la nova marca

Comú de Sant Julià
Actualitzada 22/09/2022 a les 14:35
La parròquia de Sant Julià de Lòria disposa d'una nova marca corporativa amb el lema "Viu-la" s'acompanya d'un nou logotip en què és present principalment el llorer, cinc punts que representen els cinc quarts i una tonalitat cromàtica que recull els valors de desenvolupament sostenible, segons informa el comú lauredià en un comunicat. Així, el cònsol major, Josep Majoral, ha agraït al departament de comunicació i "al dissenyador gràfic, Josep Manel Pérez" la tasca feta per donar a llum al nou distintiu de la parròquia. La nova imatge vol modernitzar l'antiga i eslògan que data dels anys noranta".

La corporació destaca que les marques de llorer recullen un component present al logotip oficial del comú que en cap cas varia i, de forma simbòlica, representa un sentit de superació en l'àmbit de l'educació, ja que la parròquia està posicionada com l'epicentre de l'educació universitària del país. Així mateix, el nou logo té un traç que simbolitza la porta d'entrada al país que representa Sant Julià de Lòria, i els colors dels cinc punts estan extrets de la paleta cromàtica dels
Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), mentre que la nova tipografia corporativa serà la lletra Barlow.


En aquesta línia, també es canviarà tot el material intern de l'ens com ara carpetes, llibretes i els comunicats s'escriuran d'acord amb uns models concrets, tant si es tracta d'una notificació de caràcter polític, com la que pugui fer cada departament. Així mateix, també canvien els perfils de les xarxes socials i la pàgina web del comú per unificar una imatge única i de forma continuada s'anirà adaptant tot a la nova marca, segons assenyala l'ens comunal. Per això, els vehicles comunals, la roba dels treballadors, els suports visuals exteriors i altres aspectes s'adaptaran a la nova marca.


La corporació destaca que l'eslògan Viu-la té com a objectiu funcionar com un element de promoció turística i també de la gent que viu a la parròquia perquè el concepte anterior "Queda't i Descobreix-la" se centrava només en el turisme. La primera fase d'implementació de la nova imatge tindrà un cost d'uns 28.000 i per al proper pressupost del 2023 s'aprovarà una altra partida d'un import similar.
Etiquetes
  • #10 Jordi
    (22/09/22 20:09)

    Srs Consols: cal?

    Respondre
  • #9 corneli
    (22/09/22 18:35)

    Menys parafernalies i mes urbanos a la cruilla Lauredia que per creuar-la et jugues la vida.

    Respondre
  • #8 De vergonya
    (22/09/22 18:20)

    Això se'n diu no saber donar prioritats a les coses. Penso que hi ha coses més importants, com per exemple dotar als de la neteja d'aparells més silenciosos per la neteja dels carrers, a les 7 del matí fan mes soroll que un avió de reacció, es insuportable, una vergonya la veritat.

    Respondre
  • #7 Pepe
    (22/09/22 16:53)

    28.000 + 28.000. 56.000€ per posar un logo digne d'una  escola de primària. Com es nota qui na paga…

    Respondre
  • #6 Diplomàcia
    (22/09/22 15:52)

    Amb caràcter urgent aquest acte era una prioritat. Clar que no hi han diners per l'autobús. A on no en hi ha no en pot rajar … 

    Respondre
  • #5 Autenticitat a tooope
    (22/09/22 15:44)

    Ja ha quedat clar que només serveixen per fer el paripè com sempre. Quan parlem d'alguna cosa seriosa tot son excuses. Quins polítics més autèntics. D'això en  diuen  fer el fantasma. 

    Respondre
  • #4 Peis peis
    (22/09/22 15:30)

    que bonic, igual de bonic com les clavegueram que son d´andorra la vella.

    no se perque no demaneu a la guarderia als nens que us facin un logo..sortira mes maco i moooolt mes barat.

    Respondre
  • #3 Zippi i zappe
    (22/09/22 15:03)

    La fotoooo que bonic. Quedarem aborrits d'aquest parell. 

    Respondre
  • #2 Anais
    (22/09/22 15:02)

    Molt necessari en temps de crisi !!!! Total tan sols son 28.000€ . Quin desastre

    Respondre
  • #1 Allà a on no …
    (22/09/22 15:01)

    Per això si que han trobat els diners. Quins galtes.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2022 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts