Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Els cònsols durant la presentació de la nova marca
Comú de Sant JuliàMenys parafernalies i mes urbanos a la cruilla Lauredia que per creuar-la et jugues la vida.
Respondre
Això se'n diu no saber donar prioritats a les coses. Penso que hi ha coses més importants, com per exemple dotar als de la neteja d'aparells més silenciosos per la neteja dels carrers, a les 7 del matí fan mes soroll que un avió de reacció, es insuportable, una vergonya la veritat.
28.000 + 28.000. 56.000€ per posar un logo digne d'una escola de primària. Com es nota qui na paga…
RespondreAmb caràcter urgent aquest acte era una prioritat. Clar que no hi han diners per l'autobús. A on no en hi ha no en pot rajar …
RespondreJa ha quedat clar que només serveixen per fer el paripè com sempre. Quan parlem d'alguna cosa seriosa tot son excuses. Quins polítics més autèntics. D'això en diuen fer el fantasma.
Respondre
que bonic, igual de bonic com les clavegueram que son d´andorra la vella.
no se perque no demaneu a la guarderia als nens que us facin un logo..sortira mes maco i moooolt mes barat.
La fotoooo que bonic. Quedarem aborrits d'aquest parell.
RespondreMolt necessari en temps de crisi !!!! Total tan sols son 28.000€ . Quin desastre
RespondrePer això si que han trobat els diners. Quins galtes.
Respondre
Srs Consols: cal?
Respondre