Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El centre geriàtric s'ubicaria darrera de l'escola de segona ensenyança.
Fernando GalindoDesprés de la cessió feta a Grifols, ara : Una altra ocupació de terrenys de Casa Rossell, propietat de tot el POBLE
Respondre
Per fi va dir..
Estàs dient que la ciutadania ha de subvencionar un negoci privat per als beneficis privats de 4 del Club?
No hauries de tindre dret a votar.
Estic totalment a favor d'aquesta proposta, els terrenys públics estan fets per ser utilitzats pel poble.
El Comú hauria fins i tot de pagar la residència sencera i cedir-la gratuitament a aquesta empresa que es dedica a servir i donar benestar als nostres padrins.
El seu director es mereix una estàtua al cim del Casamanya.
Bravo, 10 més així.
CLAR i els residents d ordino pagant els parking quand els "señoritos " de la ultra trail de franc als parkings i ara aixo , jo penso aparcar al parking del geriatric i a veure si el sr MORTES te els col.....de multar me..vergonyos, sembla el "dueño y señor" de la parroquia.
Respondre
Isabel va dir..
Jo diria que estan fent una promoció a la parròquia de Canillo concretament Al Tarter!
Josep va dir..
En català o francés , però escudella barrajada NO !!
Ja sabem qui ets...
Molt honorables; ens heu venut la parròquia !!
Aneu a pastar fang (per dir-ho bonic...)
La empresa Avintia, está construyendo un edificio de lujo en Ordino, Isard Homes de 250 viviendas alto standing.
Mi opinión es que cederlos el terreno para construir un geriátrico, a cambio de tener concierto con ancianos residentes. Sería suficiente. Los cinco millones para el parquing, les corresponde a la empresa pagarlos.
Cinco millones de euros es excesivo.
Me acabo de comprar un garaje en un edificio de Ordino y me ha costado 20.000 euros. Es precio de mercado.
Con Cinco millones de euros pueden hacer 250 plazas de garaje amplias.
El dinero público es dinero que los contribuyentes han pagado con mucho esfuerzo. Deberían justificarlo. Es muchísimo dinero
Este parking a costado una “morte”rada no?
Respondre