x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Andorra la Vella

'Andorra la Vella en flor' neix amb vocació nacional

Marsol proposa que l'esdeveniment s'exporti l'any que ve a les parròquies centrals
L'espectacle itinerant que ha recorregut aquesta tarda l'avinguda Meritxell

L'espectacle itinerant que ha recorregut aquesta tarda l'avinguda Meritxell

L'espectacle itinerant que ha recorregut aquesta tarda l'avinguda Meritxell

Fernando Galindo
Actualitzada 01/07/2022 a les 20:30
L'edició zero d'Andorra la Vella en flor ha quedat oficialment inaugurada aquesta tarda amb l'espectacle de 'Les délicates'. La mostra està formada per quinze estacions amb escultures florals de gran format repartides per tota la parròquia.

"Volem que aquest esdeveniment es converteixi en un reclam pels turistes i un atractiu més de la zona comercial durant la temporada baixa", ha assegurat la cònsol major d'Andorra la Vella, Conxita Marsol, mentre afegia que li agradaria que la mostra agafés un caire d'àmbit nacional de cara a l'any que ve. "No volem quedar-nos en un pla local, ja que pensem que ha d'evolucionar", comentava proposant que es podria exportar a les parròquies centrals.

L'esdeveniment, que tindrà una durada de 10 dies i s'allargarà fins el 12 de juliol, ha tingut un cost de 100.000 euros.
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts