x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
PARRÒQUIES

Canillo necessita 20 fanals

El comú ha convocat un concurs públic nacional amb caràcter d'urgència pel subministrament d'aquests equipaments
Actualitzada 10/11/2021 a les 11:49
El comú de Canillo ha convocat un concurs públic nacional, amb caràcter d'urgència, pel subministrament de 20 fanals per a la parròquia, així ho ha acorda la Junta de Govern de l'ens comunal reunida en sessió de data 3 de novembre de 2021 i ho ha fet públic al BOPA d'aquest dimecress. 

Els interessats a participar en el concurs poden retirar la documentació escaient, després del pagament del preu públic corresponent, al Servei de Tràmits d’aquest comú o a la pàgina web del comú de Canillo amb el certificat electrònic del Govern d’Andorra.

Les ofertes hauran de ser lliurades en sobres tancats i lacrats abans de les 10 hores del dia 24 de novembre de 2021. L’obertura de plecs es realitzarà el mateix dia a les 10:15 hores.

Etiquetes
  • #11 Un de Canillo
    (10/11/21 21:25)

    A veure si així tenen mes llums els consellers de la majoria......que ja toca picar de peus a terra.

    Respondre
  • #10 Es inútil
    (10/11/21 21:15)

    Segur que van a Ransol City!! 

    Respondre
  • #9 Ali express
    (10/11/21 16:55)

    Primero productos locales. va dir..
    Productes locals es broma o què? Aniràs a compra allà i els cobraràs aquí pel triple del seu preu i voilà!! Tens el producte local: Que ni tan sols es maten a treure la etiqueta "made in china".

    Respondre
  • #8 Tom
    (10/11/21 16:25)

    Més fanals??? Treieu els que sobren a Canillo, la capital de parròquia on t'enlluernes, i distribuï-los millor.

    Respondre
  • #7 Tagliablue
    (10/11/21 15:01)

  • #6 Tagliablue
    (10/11/21 14:52)

    Podrien reciclar les quines va fer la Benedetta Tagliablue per Andorra la Vella i que deuen estar podrint-se en algun racó.

    Respondre
  • #5 Primero productos locales.
    (10/11/21 14:15)

    És correcte presentar oferta.
    I primer comprar productes locals, els que donen feina al país i paguen impostos al país.
    última opció la China

    Respondre
  • #4 Benito
    (10/11/21 14:12)

    Per això volen fer pagar ara el mirador del Roc del Quer... Per poder pagar els fanals!!!

    Respondre
  • #3 Canillo
    (10/11/21 12:24)

    Falta llum a tota la carretera que va des d'Encamp a Soldeu, crec que es necessitin més que 20 fanals...

    Respondre
  • #2 URGENT
    (10/11/21 10:45)

    Tot és urgent sempre amb aquest comú. Previsió ZERO.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts