x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Ordino

El Copríncep episcopal fa una visita a Ordino

El Copríncep espiscopal, ahir amb els cònsols.

El Copríncep espiscopal, ahir amb els cònsols.

El Copríncep espiscopal, ahir amb els cònsols.

BISBAT D'URGELL
Actualitzada 02/11/2021 a les 06:28
El Copríncep episcopal i arquebisbe d’Urgell, Joan-Enric Vives, va visitar ahir les parròquies de Sant Corneli i Sant Cebrià d’Ordino, coincidint amb la celebració de Tots Sants. A les 11 del matí, el Copríncep va ser rebut pel cònsol major ordinenc, Josep Àngel Mortés, i per la cònsol menor, Eva Choy, just abans de la missa solemne de Tots Sants.
Etiquetes
  • #9 Anfor
    (02/11/21 20:17)

    Noi s'et veu del peu que vàs coix,tanmateix podies dir a quin preu surten les benediccions, ja que els articles que esmentes no ho diuen, fes pedagogia, peró tota, tu pots s'et veu savi intenta.ho.

    Respondre
  • #8 Manuel
    (02/11/21 18:11)

  • #7 josep
    (02/11/21 17:03)

    aquet bisbe es el vostre cap d,estat,españistan teniem un borbo por los siglos de los siglos,vosaltres que teniu un estat propi, no com a catalunya que tenim que aguantar, tant si es vol com si no es vol, la democracia brilla per la seva absensia......

    Respondre
  • #6 Ser progre avui.
    (02/11/21 16:52)

    Mitra va dir..
    I véns a dir-nos què és subrealista segons el teu criteri, creences i conviccions. Em sembla correcte. Però d'altres en tenen d'altres. I l'art 6 i 11 de la constitució defensen el respecte degut.

    Em pregunto si aquest diari publicaria comentaris en contra d'altres articles constitucionals amb la mateixa màniga ampla que ho fa amb la religió.

    Respondre
  • #5 Mitra
    (02/11/21 16:10)

    És increïble i surrealista que en ple segle XXI aquest home segueixi beneint automòbils, caps de bestiars i fent visites de "pasturatge" a les parròquies.

    Respondre
  • #4 Zapatero a tus zapatos
    (02/11/21 15:22)

    300.000 abusos des dels anys 50 a França! És que els bisbes d'arreu de món no tenen prou feina als seus bisbats? Entre altres dossiers, igual o més greus.

    Respondre
  • #3 lògica
    (02/11/21 13:04)

    Bufff va dir..
    diàlegs davant del mirall?

    Respondre
  • #2 Jo soc dos
    (02/11/21 12:41)

    Quan llegeixo “copríncep episcopal i arquebisbe d'Urgell”, no puc deixar de recordar l'evengeli: “ningú pot servir a dos senyors”. Quan una  mateixa persona és dos senyors, cap problema de consciència?

    Respondre
  • #1 Bufff
    (02/11/21 07:11)

    Encara pedala aquest neandertal?

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts