x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Canillo

El polèmic vial de Ransol ja és zona blava

El comú ha generat unes 37 places de pagament i ha senyalitzat les àrees on es prohibeix estacionar
El Carrer de la Costa a Ransol.

El Carrer de la Costa a Ransol.

El Carrer de la Costa a Ransol.

Comú Canillo
Actualitzada 01/10/2021 a les 12:41
El comú de Canillo ha senyalitzat amb zona blava 180 metres del Carrer de la Costa, a Ransol, generant unes 37 places d’aparcament. Es tracta de la carretera que dona accés als edificis Sol Esquí, Genciana, Grandalla, Marcolia, Narcís, Gran Sol, Rosella, Malva, Orquídea i Esquirol. A més, s’ha pintat amb línia groga i s’ha delimitat amb senyals verticals els espais de la calçada on està prohibit aparcar.

En les darreres setmanes el comú ha sancionat molts vehicles després de prohibir-hi aparcar més enllà del frontal dels edificis. Casal va apuntar fa usn dies que a l’hivern hi havia problemes per poder retirar la neu del vial i espera que la nova zona blava ajudi a ordenar l’aparcament. També va fer referència que hi ha poques queixes i que els residents tenen aparcament sota de casa.

Nous abonaments
Durant el darrer consell de comú s’han aprovat els preus públics dels aparcaments comunals verticals, creant nous abonaments de 7 i 15 dies, orientats als turistes i visitants. 
Etiquetes
  • #16 Ceporro
    (21/09/21 10:02)

    Ara només falta que alguns veins de bé de la zona treguin les senyals comprades al xinos dels seus guals i paguin també… així la reurbanització de l'espai la pagarem tots… d'alguna manera.

    Respondre
  • #15 Veina del carrer
    (21/09/21 08:36)

    Tururu va dir..
    Per mala sort tenim que els que HAN votat. El dret a vot per bona sort seva no el tenim tots... Començarien a canviar les coses..

    Respondre
  • #14 Veina del carrer
    (21/09/21 08:34)

    Han generat 37 places?? Al contrari n'han tret! Abans podien aparcar molts més de 37 cotxes.. la solució que em dona el comú si arribo i no puc aparcar és aparcar al fantàstic parking de ransol q està a 1km de casa i anar caminant per una carretera que ni tan sols té "arcen" i m'he de jugar la vida amb els cotxes que poc a poc no van?
    Aquest carrer normalment està oblidat quan neva, ara que serà de pagament els cotxes no molestaran per treure la neu? Flipo amb la merda d'arguments que dona el comú... Que no hi ha queixes?? Ningú ha vingut a preguntar! Els veïns precisament contents no estem!
    Però el problema de Ransol som els veïns que no podem aparcar... No els abocadors de merda que tenen alguns a casa seva, les construccions a mitges i les acumulacions de merda a la barrera... Ah! Aquests no passa res que són gent de bé. Els que no tenim dret a vot ja pagarem lo que faci falta

    Respondre
  • #13 Eureka!
    (21/09/21 01:27)

    Ransol va dir..
    Crec que de tots els que han comentat ets l'únic que ha estat a Ransol.

    Respondre
  • #12 Ransol
    (20/09/21 22:44)

    Mentrestant la carretera de ransol a la Coma continua plena de ferralla i purins…

    Respondre
  • #11 Tururu
    (20/09/21 22:33)

    Tenim els dirigents que em votat, per tant els que ens mereixem...
    Posdata,
    Aquest dirigents no tenen problemes de aparcament.

    Respondre
  • #10 R.
    (20/09/21 22:13)

    A la Massana tambe son adictes a posar multes, no miren el tráfico, pero si, si algún aparca i no pasa etiquet.

    Respondre
  • #9 Residente que invierte en Andorra.
    (20/09/21 21:40)

    A ver si los genios de Canillo se dejan de hinchar con esta recaudación ridícula!!! Bajen el número de empleados en el Comú, son demasiados!
    Que El Tarter o Ransom no son París, se debería poder estacionar sin pagar.

    Respondre
  • #8 Miquel
    (20/09/21 20:28)

    La zona pintada ja no és perillosa?
    El poder de la pintura.

    Respondre
  • #7 El dissident incòmode
    (20/09/21 20:01)

    La cleptocràcia viu i s'alimenta dels impostos, i del que roba "amb les seves lleis" al poble.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts