x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Festa Major

Andorra la Vella paga 88.495 euros pel concert de Love of Lesbian

El grup català actuarà dilluns 9 d'agost al Parc Central
El grup Love of Lesbian

El grup Love of Lesbian

El grup Love of Lesbian

YouTube
Actualitzada 28/07/2021 a les 16:50
El comú d'Andorra la Vella ha destinat 88.495 euros a l'actuació de Love of Lesbian que s'ha contractat a l’empresa Andorra Animació, segons publica aquest matí el BOPA. El concert del grup català se celebrarà el 9 d'agost com a plat fort de la Festa Major i les entrades costaran 20 euros. 

L'actuació de Love of Lesbian es farà al Parc Central i es preveu que hi puguin assistir 2.000 espectadors, tot i que el comú ha anunciat que només posarà a la venda inicialment un miler d'entrades i en funció de l'evolució de la situació sanitària per la pandèmia es decidirà si es venen la resta d'entrades. 

El comú ha informat que l'import de l'adjudicació inclou els 30.000 euros del lloguer de l'escenari que servirà per als quatre dies de la Festa Major i el muntatge i la producció per preparar l'actuació del grup.   
Etiquetes
  • #9 tom
    (28/07/21 22:36)

    Millor com abans, fer festes amb alcohol i poc mes oi?

    Respondre
  • #8 jo
    (28/07/21 22:35)

    i que voleu, Us sembla car? i el David Guetta ve gratis oi? no s'ha suspes perque es pagaría igual!

    Respondre
  • #7 Deu ni doret
    (28/07/21 22:33)

    Flipo amb la penya que es queixa d'espanyolisme quan tot el grup és català. Us pica que cantin en Castellà? Va venir Lildami a cantar en català i gairebé tothom rascant-se la minga a casa. Porten un grup que és cap de cartellera de tots els festivals indie durant molts anys i encara us permeteu queixar-vos:) heu de tenir la casa molt neta abans de dir res.

    Respondre
  • #6 ThermoCELL
    (28/07/21 18:07)

    I continuem amb l´espanyolisme a dojo !

    Respondre
  • #5 Que no pari la festa
    (28/07/21 14:12)

    Cultura española.

    Respondre
  • #4 OMG
    (28/07/21 13:26)

    OMG

    Respondre
  • #3 Karlitos
    (28/07/21 13:20)

    AMB ELS DINERS PÚBLICS ELS DINERS DE TOTS DELS QUE SON A FAVOR I DELS QUE NO.(Rollo generalitat de Catalunya) sense vergonya per els que no hi sont d´acord i lli han votat. Deveria ser d´imperatiu legal que tots els politics fossin honrats a la hora d´apresentar els seu programa abans de les eleccions. Respecto tots les idiologies sempre i quand respecteu la meva i el meu vot.....!

    Respondre
  • #2 Quirse
    (28/07/21 13:18)

    panycirco va dir..
    I perquè vols més ajudes? com sino n' hi haguessin suficents. Només fa falta veure les actuacions pùbliques del país en front la pandèmia en terme econòmic.

    En el meu cas, pago impostos de xifra considerable al comú perquè aquests diners vagin destinats a ajudes peró també per la millora constant d' infraestructures i oci.

    Pel que sinó us agrada el funcionament del país i tan malament i esteu, teniu d' una banda el costat francés i de l' altre l' espanyol.

    Bravo Marsol i ara a pel telefèric.

    Respondre
  • #1 panycirco
    (28/07/21 11:23)

    Quina vergonya aquesta consol major que es creu una superior a tothom llençant diners que serien molt necessaris per altres coses amb lo malament que ho està passant la gent. Dimissió automàtica. Altres grups més barats i igual de bons hi han al mercat.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts