x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

Clam per boicotejar l'avinguda Francesc Cairat si no es clou el vial

Els veïns adverteixen que si el Govern dona per bo el carril reversible estacionaran els vehicles enmig
de la via com a protesta
Els veïns de Sant Julià de Lòria amenacen de boicotejar l’avinguda Francesc Cairat si el Govern no fa la segona fase del vial fins a la plaça Laurèdia. Així ho van fer saber durant la reunió informativa que va tenir lloc ahir al centre de congressos, on el cònsol major de la parròquia, Josep Majoral, es va mostrar escèptic envers que la prova pilot que es farà durant el pont de Sant Josep i per Setmana Santa que habilitarà el carril reversible de l’avinguda Francesc Cairat de pujada fins a la plaça Laurèdia serveixi per evitar que es formin cues.
  • #8 ESTAN AMAGATS
    (05/03/20 20:45)

    Carretera general correspon a Govern, i jo em pregunto on son els consellers generals que tenen que defensar la parròquia.... Ni abans amb uns ni ara amb els altres, estem abandonats..

    Respondre
  • #7 Pepe
    (05/03/20 14:04)

    Bona tarda aixó sembla una reunió d ´amics, ja que com Lauredia ningu m´ha fet paler d´aquesta reunió.Quina vergonya 150 persones quant en la Parroquia som uns 8000 habitans ,el meu entendre aixó no es democracia ja qué afecte a tota la ciutadania, potser qué ús feu mirar!!!!!!!!!

    Respondre
  • #6 Lauredia
    (05/03/20 13:56)

    Ni prova pilot ni res! Els Lauredians estem tips de patir cues i més cues perquè els governs no donen la prioritat que han de donar a Sant Julià. Es malgasten diners amb ruqueries! Senyors que al final el turisme no vindrà a fer cues i optarà per altres llocs! Doneu prioritat a la porta d'entrada i sortida d'Andorra i menys invents!!!!

    Respondre
  • #5 Dacord
    (05/03/20 11:42)

  • #4 Toni
    (05/03/20 10:10)

    la finalitat del vial Lauredià és encabir tots els cotxes que poguem per evitar que facin cua a Andorra i Escaldes, quan el vial estigui ple de cotxes, s'aniran omplint les diferents artèries de la parròquia Laurediana.

    Respondre
  • #3 Indignant
    (05/03/20 09:42)

    Lauredians, NO us deixeu passar la ma per la cara ... això és una autèntica vergonya ... Govern ja es va gastar més de 150M€ pel tunnel dels 2 Valires per tenir contents als d'Anyos ... i ara també volen fer la variant de La Massana per la cagada dels 2 Valires !!! Ja n'hi ha prou !!

    Respondre
  • #2 penitencia
    (05/03/20 09:20)

    El titular diu “Clam per boicotejar l'avinguda Francesc Cairat si no es clou el vial” NO, això NO ES VERITAT. A Sant Julià ens han boicotejat des de fa anys i ara estem pagant la penitencia

    Respondre
  • #1 PARLEM CLAR
    (05/03/20 09:17)

    Cal parlar clar, molt clar, que sigui entenedor. Jo ahir vaig entendre que es farien unes proves pilot per veure si el vial s'ha de acabar o deixar-lo penjat.Quins varems es faran servir, qui decidirà si ha donar resultat o no, els que volen deixar el vial sense acabar?
    Vaig entendre que es més prioritari treure les cues d'Andorra i Escaldes, es més prioritari buscar un lloc per un heliport, es més prioritari fer el desviament de la Massana; que no pas el vial de Sant Julià.
    Portem a Sant Julià molts anys amb despropòsits incloent tant els Blaus, Taronges, Vermells i Independents.... perquè uns no han volgut(blaus), uns no els ha interessat(Taronges), altres no han sabut (Vermells) i els que queden independents no van poder.... Tots i dic tots no han fet prou força al govern i al consell i mira que de casa en hi ha i en hi ha hagut i votar-los NO HA SERVIT PER A RES. Llàstima que per els propers comicis queden tres anys i ja ningú es recordarà o es voldrà recordar.... Conclusió Sant Julia abandonada ...

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts