x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Escaldes-Engordany

DA recorda que va ser la policia qui va ubicar les barreres

L’oposició al·lega que es va realitzar un estudi previ entre el comú i el cos
La minoria comunal d’Escaldes -Engordany, Demòcrates, va recordar ahir que les barreres antiterroristes es van instal·lar a petició del cos de policia. “Va ser una demanda de la policia després dels atemptats del 17 d’agost a Barcelona, els agents van realitzar un estudi i es van col·locar on van dir que ho fessin”, va afirmar Núria Barquín, consellera de DA al comú, arran de les declaracions de la cònsol major escaldenca, Rosa Gili. En aquestes, manifestava que les han retirat gairebé totes, perquè no estaven ben ubicades i provocaven problemes de mobilitat, i per aquest motiu van considerar oportú treure-les
  • #13 la ultima y nos vamos
    (05/02/20 18:48)

    Deu meu !!!! Quin pais !!! Tirant millions a brosa entre uns i altres i molta gent mikeurista .  no tenen vergonya , ja no es salva ni la poli , com diu la canco " que los detengan son unos mentirosos ". Etc etc 

    Respondre
  • #12 Expoli
    (05/02/20 16:06)

    La policía les ubica i no es vol pronunciar quan les retiren? Quina valentía. De nou una gran irresponsabilitat de la direcció de la policia. Tenim ara mateix gent que mana la policia sense cap visió de futur. Tothom veu que les barreres no serveixen per res de fet al costat queda una vorera que hi passa una furgoneta o un camió segons la zona. Hem fet gastar 600.000 euros als ciutadans per res. No Hi ha risc ni amenaça però s' ha de fer veure que hem fet algo. Una llastima

    Respondre
  • #11 josep
    (05/02/20 14:31)

    Marc va dir..
    La Gili té pensat fer servir el consolat de Escaldes per fer el salt a la candidatura com a Cap de Govern, pero no ha calibrat bé lo que significa gestionar un comu i serà la seva perdició politica ,ja que ara la gent veura qui es realment i quin peu calça.

    Respondre
  • #10 Bluff
    (05/02/20 12:00)

    Quan et carregues el que han fet els anteriors demostres que realment no tens projecte....

    Respondre
  • #9 Marc
    (05/02/20 10:41)

    Arnau va dir..
    Si senyor!! Odi i venjança! Sang i fetge!! A l'enemic ni aigua!!No m'està agradant el que està fent la senyora Gili a Escaldes! Decebut d'haver-la votat, qué no es descuidi que està al servei de la ciudadania....

    Respondre
  • #8 Res de nou
    (05/02/20 10:24)

    Com tots els problemes, ara es tracta de fer ballar la patata calenta entre diversos "culpables", perquè que l'assumpte es dilueixi en el no res el més ràpidament possible.

    Respondre
  • #7 Carlitos
    (05/02/20 09:45)

    O sigui que la Gili ha tret les barreres sense cap informe de la policia... Tela

    Respondre
  • #6 Seguretat
    (05/02/20 09:42)

    De que serveixen les proteccions antiterroristes sense activar quan hi ha gran afluència de gent.
    És com tenir moltes portes blindades en un pis i deixar-les totes obertes.

    Respondre
  • #5 David
    (05/02/20 09:24)

    Johnson va dir..
    Les mesures anti terroristes no son competencia de cap arquitecte , ni haurien de ser de cap Consol com sembla ser ara mateix

    Respondre
  • #4 Arnau
    (05/02/20 08:58)

    s'ha de destruir i desinfectar tot el que ha fet DA, felicitats.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts