x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Turisme

Una immobiliària espanyola farà 60 habitatges de luxe al Tarter

Espera començar les obres l’abril vinent, després de la temporada de neu, i es posa com a objectiutenir-los enllestits l’hivern del 2022
Una empresa immobiliària espanyola iniciarà les obres de construcció d’un nou complex d’apartaments de luxe a peu de pista al Tarter la pròxima primavera. Així ho va transmetre la constructora, Avintia Inmobiliaria, a través d’un comunicat que destacava la seixantena d’habitatges del complex i els més de 100 interessats en el projecte que rep el nom d’Isard Homes. La constructora es posa el pròxim abril com a data desitjada per començar a construir el complex d’apartaments de luxe, que hauria d’estar enllestit de cara al 2022. “La llicència d’obra la vam aconseguir el juliol d’aquest any i l’objectiu que ens
  • #10 María
    (07/12/19 17:53)

    Per quan habitatges per la gent pobre que cobrem un sou de merda encara que tenim un bon treball?

    Respondre
  • #9 Si no ho dic, exploto!!!
    (07/12/19 14:11)

    wally va dir..
    Per desgrácia, d'aquestos que díu vosté, n'hi ha més que de rovellóns !! Tot s'hi val per la pasta!!

    Respondre
  • #8 wally
    (07/12/19 11:23)

    "hostes vingueren que de casa ens tregueren"... això sí, amb el beneplàcit d'algun d'aquí que no s'estima gaire el seu país.

    Respondre
  • #7 cuanta ignorancia
    (07/12/19 09:35)

    sembla que la gran majoria de vosaltres encara no us heu adonat de en quin món viviu, construir pisos de protecció oficial? en un paradís que fa honors i glories al gran capitalisme?

    Respondre
  • #6 Realitat
    (07/12/19 09:18)

    Caldrà construir una ciutat dormitori amb barracons (una espècie de gheto allunyat de les "èl.lits") pels treballadors mileuristes que mantenen el país

    Respondre
  • #5 Canillo VIP
    (06/12/19 23:17)

    Aquestes son les polítiques d'habitatge sr. Camp?

    Respondre
  • #4 Salma
    (06/12/19 16:17)

    Amb el Comú de Canillo tot anirà cap al Tarter.

    Respondre
  • #3 Neocons
    (06/12/19 14:00)

    Apartaments de luxe? Com Andorra aleshores,pisos d'un milió d'euros i seguim sense polítiques socials decidides a fer pisos per a la gran majoria.

    Respondre
  • #2 MAS
    (06/12/19 11:12)

    Ostres quina solució més genial per la problemàtica de la vivenda a Canillo Srs. del Govern i del comú, això si que es ajudar al poble a una vivenda digna i als treballadors a tenir un sostre assequible per venir a treballar.

    Respondre
  • #1 laura
    (06/12/19 08:53)

    Pues que bé.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts