x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

El comú perd el terreny de sortida del ràfting i lloga el de finalització

El propietari de la zona de l’inici rescindeix el contracte, mentre la corporació signa un conveni per obtenir una parcel·la a la frontera
El comú de Sant Julià de Lòria perd el baixador de sortida per al ràfting al mateix temps que lloga un terreny situat prop de la frontera del riu Runer destinat a la finalització de l’activitat esportiva. Així ho va expressar el cònsol menor de la parròquia, Julià Call, durant la sessió de comú que va tenir lloc ahir, quan el conseller comunal de l’oposició d’Unió Laurediana Joan Albert Farré va realitzar una pregunta sobre els documents dels acords de junta de govern. Farré va mencionar que en els informes figura el lloguer d’un terreny prop de la frontera destinat
  • #8 Miquel Calsina
    (26/11/19 18:17)

    No ha existit mai cap contracte de lloguer amb el propietari del terreny de la zona d'inici.

    Respondre
  • #7 Llorenç.
    (26/11/19 18:16)

    Feina bruta va dir..
    T'equivoques. Molt simple sacrificar/escanyar el poble i voler lluir reducció del deute perquè els lauredians li renovessin la confiança! "Evaristo, que te han visto".

    Respondre
  • #6 karlitos
    (26/11/19 14:24)

    A Marbella tenien el Gili Gili, aquí tenim el Vili Vili...…!!!!

    Respondre
  • #5 Pili
    (26/11/19 10:06)

    Sr. Miquel Vila , no te nom el que ha fet i fa per endeutar més el poble acabant el seu mandat gastant diners sense necessitat , on està el sentit comú? No existeix , hauria d'acabar el seu mandat amb una mica de respecte per els Lauredians 

    Respondre
  • #4 Feina bruta
    (26/11/19 09:10)

    Quina llàstima que el titular sigui el lloguer d'un local, i no la reducció de deute de 8m. Feina bruta, que ningú vol fer i que és poc agraïda i gens populista

    Respondre
  • #3 Jo
    (26/11/19 08:47)

    Deu de ser un contracte de lloguer blindat per 50 anys... Es faci o no es faci. El de menys es el rafting, el lloguer del terreny si es important. De qui sera?

    Respondre
  • #2 "...i ens hem de dir adéu-siau"
    (26/11/19 07:06)

    Quantes persones, Srs. cònsols, us han dit que no es pot sacrificar la parròquia sencera per rebaixar deute? S'administra, qualsevol parròquia, amb equilibri, sentit de la proporció, rebaixant progressivament el deute i atenent al poble. Tot per intentar seduir i tornar a guanyar les eleccions. Quina espantada torera a l'edifici administratiu el dia de validar les candidatures! Un final digne d'una administració caòtica, i saturada d'ego. A FEDA descansaran tranquils.

    Respondre
  • #1 Deixa-ho estar, Pep. Per favor!
    (26/11/19 06:52)

    Per què no tires la tovallola ja, Josep Miquel Vila? Estem molt cansats de les teves complexitats i nebuloses internes!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts