x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

El comú aposta per reactivar econòmicament Santa Coloma

L’objectiu que Marsol s’ha marcat és fomentar l’arribada de negocis a la zona un cop s’ha començat a ordenar
La corporació s’ha marcat com a objectiu fer créixer el teixit econòmic de Santa Coloma un cop s’ha començat a ordenar la zona, se l’ha dotat de noves infraestructures i s’ha apostat perquè sigui la gran entrada a Andorra la Vella, va explicar ahir la cònsol major, Conxita Marsol, en la inauguració que va presentar de l’exposició “la nova Santa Coloma”, que estarà un mes oberta a l’exterior de l’espai Columba, i en la qual s’explica gràficament la forta inversió que s’ha fet durant el mandat. “Santa Coloma és molt gran i a veure si entre tots podem fer que
  • #10 Campaña electoral
    (25/08/19 11:51)

    Com pot entendre les necesitats d'una parròquia si viu a Sant Julià??? Els calers manen...

    Respondre
  • #9 Santa Coloma forever
    (24/08/19 20:17)

    Soc de santa coloma, tinc 50 anys i es la primera vegada q un govern comunal fa algo, bastant, per santaco. Hem estat aillats i deixats de la capital dsd sempre, hem sigut el germa pobre de la capital. No soc simpatitzant de DA ni de cap dreta, pero les coses com son, ni la rosa ferrer, ni la conxita mora ni el pastisser ni cap altre consol ha fet tant per santaco com ella. Aixi q gracies conxita per arreglar una mica santaco, encara queda per fer pero lo fet, fet esta

    Respondre
  • #8 Raul
    (24/08/19 15:49)

    Aixo es fa quan arribes, no a prop de la reeleccio.....

    Respondre
  • #7 Photo-bombing
    (24/08/19 15:00)

    Mai abans en la història d'Andorra una ministra havia causat semblant adversió. La política s'ha convertit en un Realyti Show mediàtic, en un programa d'entreteniment, on les mentides, el populisme i la posverdad són els protagonistes, com una forma de mantenir al populatxo distret i enganyat.

    Respondre
  • #6 CDiego
    (24/08/19 14:16)

    Aquesta senyora no es la de la substitució de places de parking per els parkings amb barreres? La dels parks infantils que no tenen gronxadors ni jocs clàssics per la canalla? Crec que si...

    Respondre
  • #5 michel
    (24/08/19 13:04)

    La prepoten consol en campanya, amb tots el seus palmeros ministres inclosos i el Victor Pintos fen merits.

    Respondre
  • #4 Miquel
    (24/08/19 12:57)

    A la foto només veiem persones de DA que segueixen el discurs de la Cònsol. Però la gent del poble de Santa Coloma no hi és. Per reflexionar-hi.

    Respondre
  • #3 Josep
    (24/08/19 12:52)

    Avui la senyora Marsol no gaudeix d'una notícia, si no de dos. Cada cop és més famosa. Aviat faran un diari amb només notícies seves.

    Respondre
  • #2 Manel
    (24/08/19 10:20)

    Aquesta senyora només s'en recorda dels ciutadans quan hi ha eleccions i vol la re-elecció?. Ja siguin els de Santa Coloma, els patidors de set anys de Cirque, .... Tres anys i mig d'oblit i dspreci i mig any de sprint de pre-campanya.

    Respondre
  • #1 SEGUEIX LA CAMPANYA ELECTORAL DE LA LAUREDIANA
    (24/08/19 09:39)

    Publireportatge electoral de la Consul d Andorra la Vella, que viu a Sant Julia

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts