x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Un nou radar a l'altura del Comunal per reduir la sinistralitat a la CG-1

El Govern hi instal·larà un cinemòmetre fix a final de mes i sancionarà els conductors que superin els 60 per hora en ambdós sentits
Reduir la velocitat dels vehicles i combatre la sinistralitat en un punt central del trànsit d’Andorra la Vella. Amb aquest objectiu, el Govern ha decidit instal·lar un nou radar fix a la CG-1 a l’altura de l’Estadi Comunal Joan Samar­ra. Segons han informat des de l’executiu, l’aparell hauria d’estar en funcionament a final d’aquest mes i servirà per sancionar els conductors que superin els 60 quilòmetres per hora en ambdós sentits de la marxa. Des de Mobilitat, però, s’ha volgut deixar clar que aquest radar, “igual que la resta de cinemòmetres distribuïts arreu del país”, tindrà una “caracterització molt cridanera
  • #14 Fitipaldis
    (09/07/19 18:08)

    Esperem que aquest nou radar a la alçada del estadi comunal no alteri el funcionament normal del gran premi nacional de l'avinguda Salou que es disputa cada nit entre el Buda, passant per la rotonda fent "donuts" per continuar fins la rotonda del Viena per tornar a pujar a tota bufa i creuar la linia de meta de nou al Buda i rebre els aplaudiments de l'afició...

    Respondre
  • #13 Crack
    (09/07/19 17:53)

  • #12 Jordi
    (09/07/19 16:43)

    Jo ficaria: els forats que hi ha a la frontera espanyola i sol·lucionat.

    Respondre
  • #11 Clar que si, clar
    (09/07/19 15:08)

    Jo ficaria radars a cada metre, amb drons que circulin per sobre controlant la velocitat de tots el vehicles, y controls policials cada 10 metres, tant d'alcohol com de drogues, i qui doni positiu cadena perpètua o retirada de carnet per a tota la vida, i si hi ha reincidència pena mort, veureu com s'acaba l'incivisme en aquest pais.

    Respondre
  • #10 Ciutada
    (09/07/19 14:57)

    La seguretat viària no és competència de la Policia i no de la Cònsol d'Andorra? El que cal és més presència de la Policia i no tants radars!

    Respondre
  • #9 Tret56
    (09/07/19 14:14)

    Els fittipaldis descerebrats queixant-se en 3.....2.....1.....

    Respondre
  • #8 Mancats de valors
    (09/07/19 13:25)

    Tot plegat es un tema d'educació diguem-li vial o potser millor de fons, de cultura,civisme, urbanisme, d'apendre ha conviure, estem mancats de valors que han dasaparegut de les escoles, arrossegats amb l'inernicia d'un capitalisme i consumisme canibsl que poc a poc acabarà amb la nostra cultura i de pas amb tots nosaltres.

    Respondre
  • #7 Amargars
    (09/07/19 13:23)

    Quina banda d'amargats que fan comentaris d'entesos.

    Respondre
  • #6 M power
    (09/07/19 13:11)

    No servirà absolutament per a res, després del radar tot déu accelerarà a fons els seus motors turboalimentats.

    Respondre
  • #5 Murga
    (09/07/19 11:09)

    El trànsit a Andorra té una única solució. Civisme. I no n'hi ha.
    Dos exemples.
    Fa uns dies, semàfor de la Bartra, paro, para el bus darrere meu i passa un killot amb un audi vermell per dins la benzinera i gairebé s'endú la noia que anava cap a l'oficina.
    Avui, sortint de la rotonda sota el túnel dels dos valires, direcció escaldes. Fico intermitent per incorporar-me al carril de la dreta (baixa de la rotonda de a dalt) vaig entre 50 i 60 (60 la permesa) vaig fent-ho gradualment per que miro que no vingui ningú de dalt per la dreta. Es fica darrere meu enganxat un cotxe blanc i em comença a fer llums. Una killeta amb pressa (surt abans i no hauràs de correr), accelero per apartar-me i que passi que encara m'embestirà, i passa com un cohet. I tatxaaaaan uns metres més endavant la tinc a tocar per que hi ha una camioneta a velocitat normal.
    I com això cada dia a totes hores. I no ho canvia cap radar.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts