El comú va encarregar al saig que “aixequés constància” i que fes un dossier fotogràfic de l’estat de la carretera de l’Aldosa, tal com demanaven els membres de la plataforma anti-ETR, segons va explicar el cònsol major, David Baró. Aquest “reportatge fotogràfic” està fet i va des dels edificis Giberga fins a la zona on es construirà l’estació de transformació i repartiment d’energia (ETR). “La carretera està en bon estat però ara tenim un dossier complet amb imatges que compararem quan hagin acabat les obres, d’aquesta manera, si veiem fissures o que calgui arranjar-la, tindrem la prova que han estat