x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Un arc de 30 metres de llargada i leds serà l'entrada a Santa Coloma

L’estructura estarà a nou metres d’altura i tindrà un panell de llums que servirà d’atractiu per atraure els vehicles fins al centre de la ciutat
El projecte guanyador del concurs d’idees per fer una entrada emblemàtica a Santa Coloma serà un arc de 30 metres de llargada que s’il·luminarà amb un panell de llums led i és obra de l’arquitecte Josep Adserà. El seu projecte, el qual “reflecteix el que volíem, és a dir, un arc d’entrada a la parròquia que marqui el flux dels vehicles i que fos un element cridaner”, va detallar la cònsol major, Conxita Marsol, preveu la construcció d’aquest arc, situat a nou metres d’altura i amb una amplada de dos més. El comú hi destinarà un pressupost de 150.000 euros
  • #14 Si no ho dic, exploto!!!
    (08/03/19 21:41)

    Sra. Marsol, acabi les obres del Centre Historic, que ja están tardán massa, i déixis de merdes projectades per arquitectillos xupatintes si us pláu!!

    Respondre
  • #13 llum
    (08/03/19 20:44)

    Ela carrers d'Andorra-la-Vella fan fastic. I la cònsol dilapidan la caixa comuna amb projectes totalment inadecuats. Algu pararà aquesta pobra noia ?
    Esdeve urgent  .....

    Respondre
  • #12 MARKLIN2
    (08/03/19 20:17)

    UNS FANALETS XINOS TAMBE SON UN BON COMPLEMENT Y MES BARATOS.

    Respondre
  • #11 Marginet
    (08/03/19 17:18)

    Veien cap a on apunta la simulació digital, jo diria que al que convida és a posar benzina a la benzinera del costat del Pont de La Margineda...

    Respondre
  • #10 Progres
    (08/03/19 15:51)

    Solament falta posar fil musical a tota Andorra, així pensarem que estem de festa permanent i no ens donarem compte de l'autèntica realitat que ens envolta.

    Respondre
  • #9 L'arc de sant martí, orgull gai
    (08/03/19 11:26)

    Andorra sembla un parc d'atraccions, un parc temàtic, un circ, res del que fem està d'acord amb el nostre entorn natural, ens estem carregant el nostre hàbitat natural de la manera més estúpida possible, tot per la pasta.

    Respondre
  • #8 Jordi Brau
    (08/03/19 10:39)

    Totalment inapropiat per l'entorn. Prou de 'pijades' que perjudiquen a molts i que paguem tots només per tenir la consciència tranquila de que es fan coses per atraure més i més gent. La veritat és que DA és incapaç de trobar solucions per diversificar la nostra economia i segueix promovent la massificació que tant mal ens fa i que deixará una trencadissa en un futur... fart d'aquesta gent!

    Respondre
  • #7 Fira
    (08/03/19 10:00)

    La Feria de Sevilla semblarà. Amenitzat per la benzinera del costat.

    Respondre
  • #6 Tonteries
    (08/03/19 09:52)

    Sra. Cònsol deixis de fer tonteries i gastar diners en coses absurdes, i si us plau, per quan el carrer Gil Torres, és una vergonya com està, que no ho veu????

    Respondre
  • #5 Víctor
    (08/03/19 09:17)

    Massa contaminació lumínica.això són gustos de nous rics desconnectats del país. 

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts