Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Sant Julià va dir..
Que voleu que diguem els de Sant Julià. Si quan diguem alguna cosa sempre ens diuen NO. No ens volem, però NO ens volen . Crec que es el primer pas perquè el Principat s'acabi a la Margineda, i fins la frontera serà terra de ningú, ara ja fa anys que ho es. L'entrada al país es o era Sant Julià, però repeteixo no ens volen. A Sant Julià ens donen de menjar a part. Quasi semblem una subprovincia deLleida

Benvinguts a Disneyland!!!
Respondre
I els de Sant Julià! no diuen res!?!?! la porta d'entrada no es Sant Julià? es quedarà fora d aquesta estratègia...Bravo hble comu
Respondre
Posar la gran porta i darrera una benzinera, no té gaire sentit.
Llençar los quartos.
Walt va dir..Benvinguts a Disneyland!!!
RespondreDes-de que DA ha estat al poder, és Disneyland cada dia. Sobretot a través del dibuix animat: L'APRENENT BRUIXOT