x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Un llac i lletres il·luminades, nous elements a la plaça del The Cloud

Andorra Telecom destina 275.000 euros a l’arranjament de la parcel·la a l’espera de decidir quan es farà el nou edifici
Andorra Telecom va inaugurar ahir la nova plaça situada a la parcel·la on s’havia de construir l’edifici del The Cloud, un espai provisional i obert que ha de donar una imatge de la zona millorada i treure les tanques que hi barraven l’accés. Entre els nous elements que s’hi han instal·lat, hi ha un llac amb un pont i unes lletres grans i il·luminades on s’hi llegeix Andorra i que podran canviar de color. El to escollit ahir era el magenta característic de la companyia. “Hem volgut que sigui un espai agradable per al vianant, per això les lletres, perquè
  • #9 LEGO
    (25/12/18 08:07)

    En lloc de fer coses rares i costoses no podeu fer jardins amb flors, arbres, bancs per seure i relaxar ? Llocs de repòs que generin tranquilitat física i mental ? Tant curts de gambal sou ? Els espais oberts generen tranquilitat i serenitat ! El món modern o necessita 

    Respondre
  • #8 Alias
    (22/12/18 19:20)

    El que faltava, decorar la "zona zero" perquè no sembli el que és, un pipican gegant.

    Respondre
  • #7 Josep
    (22/12/18 17:50)

    La capital mundial de les lletres gegants il-luminades(pont de Paris, plaça Rebes i ara aixó) en podríem ficar al Pic de Carroi també. Molt original tot plegat. Mare de Déu quins llumbreres !!!

    Respondre
  • #6 Manel
    (22/12/18 16:48)

    Tant dificil era fer un parc senzill, amb gespa, 4 arbres autòctons, i 4 bancs per poder seure una estoneta? Sembla ser que al principat si no fas una orterada post-contemporanea, no fas res!

    Respondre
  • #5 Paco
    (22/12/18 16:14)

    Charcocentral va dir..
    Ja se sap, lo primer es satisfer l'ego de l'arauitecte, que sigui funcional o no és indiferent, al populatxo que el bombin...

    Respondre
  • #4 Charcocentral
    (22/12/18 13:53)

    Eso es un desborde de ingenio. Un charco en medio del pueblo.

    Respondre
  • #3 Joank
    (22/12/18 13:25)

    Jo ho veig molt maco, i algo tenien que fer. Només veig que queixes i queixes. Que poc comprensible es la gent.
    Crec que fessin el que fessin us haguessiu queixat igual

    Respondre
  • #2 Josep
    (22/12/18 12:45)

    Mira que és ben lleig, amb lo fàcil que és fer una plaça com cal, amb bancs per seure i quatre gronxadors pels nens. Quina mania de voler fer inservible l'espai públic i voler-se gastar més calers dels que calen.

    Respondre
  • #1 catalina
    (22/12/18 09:05)

    quina llastima que no mes sabem que destrossar coses per posar-ne de mes lletges i amplenar-ho de ciment.
    Tant hagues costat plantar arbres i deixar-ho com a zona verda?
    Ara semble un acuapark dels de lloret de mar...Viscaaa!

    Respondre
9
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts