x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Sant Julià de Lòria

Farré acusa Laurèdia en Comú de “manca de programa i cohesió”

El conseller d’Unió Laurediana defensa que ells sí que en tenen, que la formació de la majoria només es va fer “per anar en contra nostre” i que té “desequilibris interns”
La decisió de Laurèdia en Comú (LeC) de presentar-se a les eleccions comunals del 2019 no ha agafat per sorpresa el cap de l’oposició, Joan Albert Farré, qui “respecta” la decisió però els emplaça a enfrontar-se en els pròxims comicis. “Trobo molt respectable la seva decisió, com no podia ser d’una altra manera. El que és evident però és que nosaltres també ens presentarem i com sempre serà la ciutadania qui tindrà la decisió final, la qual esperem que ens acabi donant la confiança a la gent d’UL”. Farré és conscient que l’actual majoria comunal ha patit un fort desgast
  • #11 UF
    (13/12/18 08:50)

    Ja començem amb aquests jocs infantils de l'estil: JO TINC PROGRAMA I TU NOOOOOO ! 

    Respondre
  • #10 SARCASTIC
    (10/12/18 19:08)

    Cada dia que sortiu al diari els comentaris que llegeixo vers la seva persona i el seu partit son d'allò més,més,més (no se com dir-ho) amables i afectuosos. Amb tot el meu respecte

    Respondre
  • #9 UL en Comú.
    (10/12/18 13:04)

    La candidatura  amb més capacitats de seducció  seria la d'un partit:  UL en Comú, liderat per Farré i Vila.  Garantida la mare de totes les fallides.

    Respondre
  • #8 Anna
    (10/12/18 12:09)

    Qui es deixa la pell per a que UL pugui recuperar el cortijo Laurèdia  és el Sr. Vila! 

    Respondre
  • #7 soc tonto
    (10/12/18 10:43)

    Sr.Farre, parleu de un barreja de persones que van concórrer a les eleccions comunals i tenien enfront el partit d'UL, preparat, amb un recorregut de no perdre cap fita electoral, amb un passat que hi havia, un present que sou vos i un futur que es el Sr.Pintat. I tot així van guanyar. El poble va dir que el passat era dolent i no es volia repetir amb el present que sou vos Sr.Farre, ja veurem que passa amb el futur. Desprès dieu que la vostra voluntat és fer avançar la parròquia, però desprès de governar durant tants anys i no veure cap llum, no us puc creure. Ara solament us puc desitjar que el futur vostre sigui més prometedor que el passat i el present junts.....

    Respondre
  • #6 GRAN CANDIDAT
    (10/12/18 10:27)

    Sr. Farré, la parròquia l´eperem amb il·lusió, desprès de la seva trajectoria política, amb la gran tasca d´oposició que ha fet, que ni se l´ha vist, el seu passat com a fundador i co responsable dinns el consell d´adminsitració del desastre de Naturlandia, amb la seva desastrosa presidència a la Mútua Elèctrica, amb el seu invent de fer pagar als autònoms amb la llei de la CASS,....amb el gran mèrit de perdre com a UL desprès de més de 20 anys governant a la Parròquia...creure en el seu programa quan es presenti és molt difícil...com bé diu ..el poble decidirà...si UL vol tornar a perdre que presenti al duo Farré-Duró...si no ho fa pot ser té alguna possibilitat.

    Respondre
  • #5 Gràcies UL!
    (10/12/18 09:29)

    UL ha enfonsat Sant Julià , ara toca enfonsar Andorra!!!

    Respondre
  • #4 Josep Jordi
    (10/12/18 08:40)

    Lamentablement, Sr. Farré, vostè poques propostes, si alguna, ha fet aquests darrers tres anys. Seguirà la mateixa estratègia els propers dotze mesos?: a qualsevol pregunta dels periodistes anar prement la tecla: "No ens passen informació dels dossiers i temes tractats a les juntes de govern".

    Respondre
  • #3 Incapacitat evolutiva
    (10/12/18 08:30)

    Els qui coneixem la sala de màquines de UL som conscients que qualsevol redefinició/refundació del partit és difícil. La travessia del desert d'aquests darrers anys no ha portat un nou partit UL, amb menys caciquisme, amb menys dependència d'un cognom, capaç de reconèixer que el seu vaixell insígnia, Naturlandia, està, com és diu en el joc, tocat i esfondrat. Hi són a temps encara per refundar-se.

    Respondre
  • #2 Apunt per a la història de Naturlandia.
    (10/12/18 07:53)

    Passades les eleccions generals, a Sant Julià es repassarà, pel seu pes determinant de cara les eleccions locals del desembre, tota la tumultuosa història de Naturlandia. Ai, ai, si només el Sr. Josep Pintat hagués complert la seva promesa d'aturar Naturlandia si fracassava la venda d'accions!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts