x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Escaldes-Engordany

El comú prohibeix circular amb bicicleta i patinet elèctric per Vivand

Els veïns, els clients dels hotels, de la farmàcia de guàrdia i els taxis podran passar sota autorització prèvia, així com qui vagi a recollir persones amb mobilitat reduïda
Actualitzada 10/12/2018 a les 16:58
El comú d'Escaldes-Engordany ha prohibit circular amb bicicletes i patinets elèctrics per Vivand, així com la resta de vehicles motoritzats, des de l'avinguda de les Escoles fins al carrer de la Unió. Solament els veïns, els clients dels hotels i de la farmàcia de guàrdia i els taxis podran passar amb una velocitat de 10 quilòmetres per hora, sota autorització prèvia, així com qui vagi a recollir persones amb mobilitat reduïda. La cònsol major, Trini Marin, ha anunciat al consell de comú que "seran durs en el compliment de la normativa", tot i que no ha fixat la penalització econòmica. La normativa s'ha aprovat al consell de comú d'aquest matí amb els vots a favor dels consellers demòcrates, així com del conseller liberal i amb l'abstenció de la consellera socialdemòcrata.
Pel que fa al pressupost del 2019, aquest se situa en 31 milions d'euros, un milió i mig més que l'exercici anterior, 9'5 dels quals es destinaran a inversions comunals. Entre les quals destaquen la destinació de dos milions per a realitzar l'obra de l'aparcament de l'Obac, el qual es preveu que en 2019 es tregui l'edicte per als treballs d'enderroc dels dos edificis. El comú destinarà també 1'5 milions a la sala de vetlles del nou tanatori, del qual es preveu que el Govern adjudiqui les tasques durant aquest mes de desembre. I finalment, el comú escaldenc destinarà 500.000 euros per a la construcció de dos pàrquings nous a la carretera d'Engolasters, així com a l'entrada del pont de la Plana.
  • #7 Robert
    (11/12/18 06:40)

    Entre poc i massa

    Respondre
  • #6 ciutadana
    (10/12/18 22:44)

    felicitats ! ja n'hi ha prou de que els vianants no poguem anr segurs ni per les voreres!. Axó hauria de ser una mida general pel país. Els patinets fora de les voreres,han d'anar pel carrer i no mes de 30-40km. passen a unes velocitats increibles. Com sempre qui ho hauria de fer per tot el paius abstenint-se. no sé perquè paguem sous a qui no fa la seva feina i a sobre, li donem les idees els ciutadans.

    Respondre
  • #5 Pere
    (10/12/18 20:00)

    Molt ben fet!!!! Es una zona per vianants, qui vulgui anar en bici o patinets que s'en vagi a un parc.
    Molt ben fet!!!! A que espera Andorra la vella per fer el mateix a la zona peatonal de l'avda Meritxell i la plaça del poble?????

    Respondre
  • #4 Joan
    (10/12/18 18:09)

    Núria va dir..
    El que és absurd és el seu plantejament. Prop de Vivand hi ha una zona habilitada per esbarjos de la canalla amb un skateboarding. Les zones per a vianants són això PER A VIANANTS, i no per fer driblins als usuaris dels patinets. Felicito al Comú per la seva iniciativa i esperem que siguin implacables en fer complir la normativa

    Respondre
  • #3 Anna
    (10/12/18 16:45)

    Posats a prohibir, podríeu prohibir i després multar els cotxes que aparquen a l'encreuament dels carrers Paraires amb Veedors. No em refereixo als pares que aparquen un moment per recollir els nens al Prat del Roure sinó als propis jugadors "categoria senior" que tenen la poca vergonya de tallar el pas a cotxets que baixen pel carrer peatonal quan tenen aparcaments a 3 metres a un costat i a 5 cap a l'altre.
    Quin mal us fan els nens petits amb bocicletes i patinets quan van sota la supervisió dels seus pares?
    Altra cosa és la gent més gran que fa l'inconscient. Però per què han de pagar sempre justos per pecadors???
    Quina mandra tot plegat... i després demaneu la confiança de la gent a les eleccions. Com voleu que us votem si cada vegada ens traieu més drets i ens retalleu més serveis!!??

    Respondre
  • #2 Estadi comunal
    (10/12/18 15:10)

    Aneu al tanto!, fa poc per passar una nit a recollir menjar pel carrer del denis i travessar del canut al carrer isabel sandi, una camara havia filmat la meva matrícula amb un amic que no em va dir res i em vam treure del compte 60€ sense previ avís. He fet recurs i res. He perdut la pasta sense ser jo l'infractor i per una rucada. Nomès prohibir i cobrar... ja us queda poc per sort!! No torneu mes!!

    Respondre
  • #1 Núria
    (10/12/18 14:39)

    Es absurd!!!
    On s'ha vist una prohibició als nens a anar amb patinet o en bici per un carrer sense trànsit de vehicles!!!
    Es un inconvenient pels botiguers, i una decepcio pels nens i pares que estàvem tranquils i contents... Aviat pagarem u peatge per anar a passejar Per Vivand.

    Respondre
7
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts