x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

Preocupació de L'A pels animals del Poblet de Nadal

Un dels dromedaris que es troben al Poblet de Nadal.

Preocupació de L'A pels animals del Poblet de Nadal

Un dels dromedaris que es troben al Poblet de Nadal.

LIBERALS
Actualitzada 08/12/2018 a les 07:00
Els Joves Liberals d’Andorra han mostrat la seva preocupació per la situació en què es troben els animals que participen durant aquests dies en els espectacles previstos en el Poblet de Nadal d’Andorra la Vella. Concretament, denuncien la situació d’estrès que pateixen els animals i també el fet que estiguin tancats durant gran part del dia en camions i remolcs.
Etiquetes
  • #15 Lector ocasional
    (09/12/18 09:32)

    Francament, el dromedari m'importa un rave també !! I encara més llegint tots els comentaris ! 

    Respondre
  • #14 On es el pessebre d'Andorra la Vella???
    (08/12/18 23:38)

    Estic indignada! He volgut atansar-me a veure el muntatge de Nadal a l a Plaça del Poble i, sobretot, veure el Pessebre... Vet aquí que brillava per la seva ABSÈNCIA! Sra. MARSOL, que passa amb el Pessebre??? Per qué no es al seu lloc. Que potser s'ha contaminat de les dictadores totalitàries alcaldesses de Madrid i Barcelona??? SI-US-PLAU FACI EL FAVOR DE POSSAR EL PESSEBRE d'Andorra la Vella!!! ELS SEUS CONCIUTADANS EL VOLEM.

    Respondre
  • #13 Glòria.
    (08/12/18 18:36)

    Personalment, el Dromedari m'importa un rave va dir..
    Sense anar sobrat de diners, Jo aporto a les ONGS humanitàries i pateixo per Gaza i els fugitius ofegats al mediterrani. Sense anar sobrat de diners, també pago la quota anyal de dues entitats animalistes d'Andorra. T'agrairia em diguis on em contradic. Qui està deshumanitzat? La supèrbia despectiva i el narcisisme es poden curar, creu-me.

    Respondre
  • #12 Júlia
    (08/12/18 18:10)

  • #11 Personalment, el Dromedari m'importa un rave
    (08/12/18 17:38)

    Quan moren nens i dones palestins a Gaza ningú diu res, en canvi, quan mor un gos en un maleter o s'utilitzen dromedaris pudents les xarxes socials treuen fum ..... L'ésser humà està deshumanitzat, l'animalisme és la nostra nova consciència, una consciència que realment no és nostra, ens l'han imposat els mitjans de comunicació, precisament perquè no vegem la veritable misèria humana, i és la sistemàtica mort de milions d'éssers humans.

    Respondre
  • #10 angie
    (08/12/18 16:08)

    Sr.Sos:es higiènic, fisica i psquicament,tenir a casa un pare o una mare q no veu els seus fills durant tot el dia..per q estan treballant,es higiènic conviure amb un maltractador/a,es higiènic i moral tenir un avi en una residència per q no ens hem poder ocupar d'ells??es higiènic no poder comprar tot el bàsic q una familia necessita per viure dignament..per q amb els sous no arribem, es higiènic tenir unes pensions patètiques q vulneren tot tipus de drets humans??es higiènic haver d'anar al banc d'aliments, Càritas..per poder sobreviure??es higiènic tenir , politics q pel seu "libre albedrio" s'auto-pujen el salari?es higiènic tenir administradors/es pùblics q s'apoderen..per no dir robar..de diners q pertanyen a tot el poble??es higiènic viure amb un pais de falsetat,postureo,q s'esta convertint en un pais de "caciques"??Jò li respond q NO,però tindre un gos, un gat a casa,clar q es higiènic..sempre q la persona ho sigui!!!No més s'hauria de valorar el nivell d'higiene de la persona

    Respondre
  • #9 sos
    (08/12/18 13:49)

    hi ha algu de content en aquest país!!!! segurament que molts dels que parleu tan de protecció d'animals, els teniu a casa!!! us penseu que es normal tenir un gos , un gat a casa? els animals es veritat que tenen que viure dignament, hem perdonareu pero l'hipocresia domina... si us penseu que es higienic tenir gossos bavant, amb pels, dormin al costat d'infants, moltes vegades fen les seves feines a casa, o a les ceres, a les pilones... sigueu una mica més humans svp, segurament que respectem més els animals i sobretot les perosnes la resta de gent que calla per educació.

    Respondre
  • #8 karlitos
    (08/12/18 11:58)

    Els Liberals nomes es preocupen del animals irracionals dels racionals NO, LA REFORMA LABORAL HO DEMONSTRA.

    Respondre
  • #7 UF
    (08/12/18 11:38)

    Proposo fer la propera desfilada de reis amb bicicletes elèctriques i la vinguda del pare Nadal amb un Tesla ! Així, tothom content !! 

    Respondre
  • #6 Ho ha tornat a fer, Sra. Marsol.
    (08/12/18 09:40)

    Si considerem tot el procés evolutiu d'aquests animals al llarg de milions d'anys, que lluny estan de les seves capacitats instintives! Que degradats! Sembla que no siguem europeus del segle XXI quan necessitem aquests pobres espectacles.

    Respondre
Veure’n més
15
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts