.
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Es diu i comenta per la Parròquia que aquest any estrenarem una nadala que diu així
Al Centre Esportiu d'Ordino, Fum.Fum.Fum.
Al Centre Esportiu d'Ordino,Fum.Fum,Fum
Tanbé quedará consolidada,juntament amb les llumetes del riu de Segudet-
Estava convençut que l'idioma oficial d'Andorra era el catalá,ara m'adono que no que fins i tot organismes oficials com Govern i Comuns utilitzen més d'un centenar d'expresions,paraules,frases en anglés.Em demano a que es dedica Politica Linguistica.No penseu que ja n'hi ha prou d'aquesta tonteria?Després multarán a un petit comerciant per escriure malament o amb faltes un rètol.Indignant.
Respondre
Un d'aqui va dir..Estava convençut que l'idioma oficial d'Andorra era el catalá,ara m'adono que no que fins i tot organismes oficials com Govern i Comuns utilitzen més d'un centenar d'expresions,paraules,frases en anglés.Em demano a que es dedica Politica Linguistica.No penseu que ja n'hi ha prou d'aquesta tonteria?Després multarán a un petit comerciant per escriure malament o amb faltes un rètol.Indignant.
RespondreTeniu tota la raó ! Estic esgarrifat de veure la desaparició de la meva llengua ancestral ! Ara cada dia tenim més llengua anglesa i sobretot, la llengua espanyola a tot arreu que domina ! Aquí a Andorra, la llengua oficial és el CATALÀ i jo, quan vaig a botigues, NOMÉS parlo en CATALÀ, que m'entenguin o no !! I si no m'entenen, demano algú qui parli la llengua oficial ! Així de clar !! Últimament, una venedora em va demanar de parlar en castellà !!!! Em vaig negar i vaig demanar algú de parla catalana ! Una persona com aquesta no hauria de tenir el permís de treball !! A mi, això em fot negre !!!