x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Andorra la Vella

La plantilla del Barça se solidaritza amb els Serradells

Els jugadors del primer equip català han signat una samarreta perquè es pugui exhibir en el recinte esportiu, en la seva reobertura
Conxita Marsol ha rebut la samarreta signada pels jugadors del Barça

Conxita Marsol ha rebut la samarreta signada pels jugadors del Barça

Conxita Marsol ha rebut la samarreta signada pels jugadors del Barça

Comú ALV
Actualitzada 06/12/2018 a les 12:44
El FC Barcelona s'ha solidaritzat amb els Serradells, després que s'incendiés fa dues setmanes. El club català ha fet arribar una samarreta signada pels jugadors del primer equip al comú d'Andorra la Vella, perquè es pugui exhibir al recinte esportiu en la seva reobertura. La cònsol major de la capital, Conxita Marsol, ha rebut de mans de representants del Barça aquest matí el tèxtil signat per jugadors com Gerard Piqué, Leo Messi o Luis Suárez, on es pot llegir "Amb afecte i carinyo pel centre esportiu els Serradells, Andorra la Vella".
   
  • #10 ZLA
    (08/12/18 11:30)

    I encara ningú no ha dit res de quan serà la reobertura del centre esportiu? Potser de la piscina encara no, però gimnàs i les altres instal·lacions? Gràcies

    Respondre
  • #9 OBS
    (07/12/18 09:18)

    Perquè us cau la bava, a molts, quan es parla del Barça o  quan hi ha quelcom en relació amb Espanya ? 

    Respondre
  • #8 Solidaritat?
    (06/12/18 21:22)

    Avui dia Aquesta paraula està més que prostituida, de qualsevol ximpleria se l'in diu "solidaritat", banalitzant totalment el significat profund.

    Respondre
  • #7 Ciutadana
    (06/12/18 21:19)

  • #6 OBS
    (06/12/18 19:33)

    Quin circ !!! 

    Respondre
  • #5 Jordi
    (06/12/18 19:20)

    Com sempre les veus crítiques destruint qualsevol acte de solidaritat. Sap greu veure a la gent tant disposada a desprestigiar qualsevol signe de bondad cap a un país amb un lligam tant fort forjat amb els anys amb una entitat com el FCB. Es trist pensar que si hi hagués hagut algunes víctimes totes aquestes veus crítiques estarien plorant o criticant la falta de solidaritat de qualsevol entitat o persona important. Com sempre em decepcione aquestes persones destructives que viuen de la crítica fàcil i que sovint tenen problemes d'insomni i ansietat.

    Respondre
  • #4 La foguera de les vanitats
    (06/12/18 19:08)

    Tenim un dels PIBs més alts d'Europa, però com a comunitat hem fracassat, aquesta foto és ignominiosa, i més quan en la Gavernera hi ha 50 nens en exclusió social.

    Respondre
  • #3 Dani
    (06/12/18 17:21)

    Vergonyós, publicitat gratuïta aprofitant la desgràcia, crec que hem perdut el sentit del ridícul.

    Respondre
  • #2 Cleo
    (06/12/18 16:54)

    Un incendi, un ensurt, desperfectes i per sort cap desgràcia personal. Res sortosament que no es pugui reparar perquè tot continui igual i evidentment, res que es pugui considerar excessivament traumàtic. Algú em pot dir si us plau, on encaixa una samarreta signada pels jugadors del Barça en tot això? Què vindrà després? Un sostenidors signats d'Angelina Jolie? Unes ulleres autentificades de Jorge Javier Vázquez? I un cop acumulats els molts tresors de "suport" què faran? Una subasta? O faran una galeria/museu de "El coloso en llamas" tribute. Mare meva fins on pot arribar la fotitis i la tonteria...

    Respondre
  • #1 Mare meva...