El secretari general de l’organització els va animar a emmirallar-se en Europa i que unifiquin criteris perquè tinguin la menor superfície de pintura
El secretari general de l’Automòbil Club d’Andorra (ACA), Antoni Sasplugas, va demanar ahir als comuns que s’impliquin en la campanya de seguretat viària que l’entitat engegarà de cara a l’any vinent, i una de les mesures que poden prendre és canviar la pintura dels passos de vianants per fer-los més segurs. També els va proposar que s’unifiquin els criteris a totes les parròquies perquè hi hagi la menor quantitat possible de pintura en aquests espais. “Ens han dit que la que utilitzem no és de les menys lliscants respecte a la que s’usa en altres països i, en aquest sentit,
Ciutadana va dir..Voleu dir que no ens estem passant???
RespondreNo ! No ens estem passant !! Estem protegint gent de conductors incívics ! Durant els caps de setmana, per únicament donar aquests dies, vec molts conductors que no respecten els semàfors vermells i tampoc l'entrada i la sortida de rotondes. I això especialment amb els cotxes de matrícula espanyola que son molt nombrosos. Tampoc no respecten els passos de vianants i no es paren. Sovint, forçant el pas posant la vida de la gent en perill. Els espanyols, especialment, es pensen que poden fer el que volen ! Això ha d'acabar !