Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
x
Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
El tobogan de gel i de la pista de patinatge ja tornen a estar instal·lades a la capital. El tobogan està ubicat enguany a la parcel·la en què s’hauria hagut de construir The Cloud i no a la plaça del Poble, mentre que la pista de patinatge estarà ubicada a la plaça Guillemó. Les dues atraccions estaran obertes al públic des d’avui fins al 30 de desembre.