Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Carrer tant estret que costa circular. És una decisió estúpida !
Respondre
I perque no es fa sentit únic de baixada per Príncep Benlloch? Aquesta seria la millor forma de minvar la contaminació q provoca tanta circulacio
Respondre
Espero q el Comu, sigui valent i faci sentit unic. No podem vincular la desicio a persones q ni viuen en la zona, i ni tan sols votent.
Respondre
En moments en que prima el estalvi de combustible per evitar una major pol-lucio donar la volta per ciutat de valls consumeix el doble de combustible que per princep benlloc i mes a mes la pol-lucio que es genera i no parlem del embusos que es generan i que encara es gasta mes combustible (pol-lucio asociada)-

Amb aquest canvi en hores escolars es inviable.
Es que a vegades algu es para a pensar !?!?!?
Realment en aquest Comú son uns cracks !

aquest experiment d'augmentar el transit rodat en zones escolars, eliminar carrils en ciutats petites amb escases o nules rutes alternatives????
Sueto de zona escale a les 18h i arribo a la llacuna a les 18.30hamb una muca de sort...
Sra. cosol pot guardarme els nens mentre arribo? a voste li queda aprop i jo no puc planificar.
Vaig amb cotxe donat que cap bus arriba a la zona on visc i encara wie tinguessim bus 1'80€ * 4 persones * minim2 viatges...
Espero la seva resposra Sra. Consol i espero q sigui a modus de canvi en el sentit de circulacio.
La convido tambe a fer un passeig per ciutat de valls.
Disculois tambe amb els agents de corculacio q teniu a carrec, no saben on amagar el cap i no es pas culpa seva. AMEN
Porto tota la vida visquent al barri i estic totalment en contra.
Respondre