x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Turisme

Illa Carlemany encén els llums de Nadal amb els actors catalans Jordi Ríos i Mònica Pérez

El centre comercial Illa Carlemany va fer ahir la tradicional encesa dels llums de Nadal. Un dels esdeveniments marcats amb força al calendari d’activitats anuals del centre d’Escaldes-Engordany. Així, un gran arbre nadalenc i diverses decoracions es van il·luminar pels volts de les 19.30 hores, donant així el tret de sortida a la campanya nadalenca d’enguany.
Els encarregats d’encendre l’enllumenat van ser els actors catalans Jordi Ríos i Mònica Pérez, coneguts per intervencions a programes de televisió com Crackòvia, Polònia o La que se avecina. Precisament, ambdós van aconseguir omplir de gent la galeria del centre comercial gràcies a una petita
  • #9 Franc/And
    (27/11/18 14:03)

  • #8 Franc/And
    (25/11/18 07:32)

    Oscar va dir..
    Primer, vostè hauria d'escriure en català, que és la llengua oficial del país. 
    Segon, em sembla que vostè no coneix gaire l'historia del país. 
    Tercer, si vostè a la feina s'expressa en castellà en lloc de català, espero que no, això seria inacceptable !  Això és in dels problemes número u del país. 

    Respondre
  • #7 Lander
    (24/11/18 15:17)

    Sense cap dupte, si Mònaco està regulat per la Banque de France i San Marino té un acord amb la Banca d'Italia, a Andorra només li queda el proteccionisme del Banc d'España.....

    Respondre
  • #6 Oscar
    (24/11/18 15:08)

    Los que despotrican contra los Españoles...
    Os creéis que vosotros tenéis genes o raíces Noruegas? Jeje

    Respondre
  • #5 Ostentacions
    (24/11/18 14:44)

    El món es una gran mentida,i aqui a Andorra hem oblidat molyes coses,per exemple el passat no gaire llunyá.Ara venga a disfrutar,Vivands,Blaks Friday,Festes,Festivals,Tiberis,ostentació al 100x100,i a la nostra esquena i aqui mateix al pais gent passant-les malament,no m'agraden aquests nous nadals.

    Respondre
  • #4 MARKLIN2
    (24/11/18 13:31)

    YA -YA , Y AL-DAMUNT SON CASI TOTS DEL BARÇA, PAIS PAIS..................

    Respondre
  • #3 Familia del pais !!
    (24/11/18 10:40)

    Camacuuuuu !!! I viiiiiiiva Espanya !!! Lamentable !!! Estic totalment d'acord amb #1 i #2 !!! Això acabarà malament ! 

    Respondre
  • #2 FA
    (24/11/18 09:37)

    Som molts els que  tenim prou d'aquesta persistència a apropar-nos cada vegada més d'Espanya a un punt que comença a ésser preocupant ! Estem perdent TOTALMENT la nostra identitat i això és inacceptable. Soc ANDORRÁ d'una de les famílies les més antigues d'Andorra i em fa mal veure que la “nova “ generació no coneix el país ! Em dona la sensació que molts son espanyols amb passaport andorrà ! Als menys, és la sensació que dona veien totes aquestes espanyolades !! I últimament, no parem !!! 

    Respondre
  • #1 Ainssss....
    (24/11/18 08:29)

    Cada vegada som mes espanyols i meyns andorrans.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts